Tizen 2.1 Hazır

tapatalk

Üye
bunun arayüzü değişmiycek miydi?
 

IVI-Elia

Üye
Ne sailfish ne rşzen arayuz olarak meego dan kötüler.Gerçi sailfish fena değil de Bi meego değil yani...
 

pRime.

Üye
Bu haberi her nerden kopyaladiysaniz ekran goruntulerini yanlis koymuslar. Goruntuler ilk surum tizenden. su anki tizen yani 2.1 surumu androide pek de benzemiyor.
 

tapatalk

Üye
Bu haberi her nerden kopyaladiysaniz ekran goruntulerini yanlis koymuslar. Goruntuler ilk surum tizenden. su anki tizen yani 2.1 surumu androide pek de benzemiyor.
başka bir sitede ne ios ne android diye bi başlık vardı resimler
 
Arayüze takılmamak gerek androidde bir launcher ile komple degiştirebiliriz arayüzü. Önemli olan işletim sisteminin stabilitesi , destek ve verimliligidir.
 
    Konu Sahibi
Onu gördüm Can, o Bada için Tizen temasıymış o yüzden görseli eklemedim konuya.
 
    Konu Sahibi
Burada tema olduğu yazıyordu ama.
 

fk555897

Üye
Arkadaşlar Bada'da Android'e benziyordu. Bence fazla birşey beklemeyin ama iyi bir destek alırsa iyi bir başarı yakalayabilir.
 

MaxiHan

Üye
Tutmayacak, badadan ağzı yananlar yüzüne bile bakmayacaktır
 

pRime.

Üye
tizen 2.0'dan görüntüler (arayüz 2.1 ile aynıdır):


görüldüğü üzere android'e pek benzemiyor. ayrıca tema da değildir.
 
android i kopyala tizene yapıştır ne fark
 
    Konu Sahibi
Görseller için teşekkürler Serdar
 

pRime.

Üye
istiyorsan ilk mesaja ekle çünkü ilk mesajdaki resimler eski.
 

aleranol

Üye
Tizende bazı noktalsr androidden alınmış hissi veriyor. Ama genel olarak bakınca gerçekten modern ve yumuşak hatlarla tasarlanmış.
 

pRime.

Üye
buyrun türkçe inceleme
 

PriZm

Üye
Epey yavaş açılıyor gibi.

Bildirim barı güzelmiş.