&&BERKAY&&
Üye
tinerci adamı çok fena dövdüm
Geçenlerde evden markete gidiyorum market evden çıkıp köprğ altından geçtinden sonra solda köprü altında geçtim aldım dönüyorum adam 20-25 yaşında geldi bana para ver lan dedi sesimi çıkarmadan yürü meye devam ettim neyse birdaha dedi ayağimim arkasına vurdu elimdeki kola şişesiyel adamın kafasına vurdum yere yığıldı neyse biraz daha patakladım sesi duyan araba bayisinin bekçisi gelip bni o durumdan kurtardı adamı ne zaman görsem benden kaacak delik arıyo 
not yaşım 13 bunlar hayal dünyamdır

not yaşım 13 bunlar hayal dünyamdır

Ne güzel günlerdi be Abdurrahim 



