tinerci adamı çok fena dövdüm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
tinerci adamı çok fena dövdüm
Geçenlerde evden markete gidiyorum market evden çıkıp köprğ altından geçtinden sonra solda köprü altında geçtim aldım dönüyorum adam 20-25 yaşında geldi bana para ver lan dedi sesimi çıkarmadan yürü meye devam ettim neyse birdaha dedi ayağimim arkasına vurdu elimdeki kola şişesiyel adamın kafasına vurdum yere yığıldı neyse biraz daha patakladım sesi duyan araba bayisinin bekçisi gelip bni o durumdan kurtardı adamı ne zaman görsem benden kaacak delik arıyo :D
not yaşım 13 bunlar hayal dünyamdır
 


tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Berkay sen iyi bir kardeşe benziyorsun lakin insan hatının 4/3 hayal kurmakla geçirirmiş o yüzden kendini bu şekil hayallere kaptırmaktanda daha sana faydalı olacak yerlere yönlendir bende
 
pr0

pr0

Üye
;) ;)
Berkay sen iyi bir kardeşe benziyorsun lakin insan hatının 4/3 hayal kurmakla geçirirmiş o yüzden kendini bu şekil hayallere kaptırmaktanda daha sana faydalı olacak yerlere yönlendir bende
 
dzynn

dzynn

Üye
bunun yerine adam akıllı bi üniversite meslek hayalleri kursan senin için de vatan için de daha iyi olur.
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
kafam esti yazdım böle hikayeler gerilim çok hoşuma gidiyor ve ve kitaplarını okumasındanda zevk alıyorum mesleki hayallerim elbette var

mesela askeri liseye gitmek istiyorum ve hava harp okulu bunun için hergün kas çalışması ve zihinsel herşeyi yapıyorum derslerime göz gezdiriyorum ve bu sene aldığım sbs puanıda boşa çıktı maalesef çünkü als sınavı ile alınıcakmış ve 13 yaşındayım en büyük hayallerim bu arada böle hikayeler yazıyorum bazen rpg tarzı hikayeler bilim kurgu .
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
kafam esti yazdım böle hikayeler gerilim çok hoşuma gidiyor ve ve kitaplarını okumasındanda zevk alıyorum mesleki hayallerim elbette var

mesela askeri liseye gitmek istiyorum ve hava harp okulu bunun için hergün kas çalışması ve zihinsel herşeyi yapıyorum derslerime göz gezdiriyorum ve bu sene aldığım sbs puanıda boşa çıktı maalesef çünkü als sınavı ile alınıcakmış ve 13 yaşındayım en büyük hayallerim bu arada böle hikayeler yazıyorum bazen rpg tarzı hikayeler bilim kurgu .
yaz yaz belkı kıtap cıkarırsın ılerde ..
 
dzynn

dzynn

Üye
kafam esti yazdım böle hikayeler gerilim çok hoşuma gidiyor ve ve kitaplarını okumasındanda zevk alıyorum mesleki hayallerim elbette var

mesela askeri liseye gitmek istiyorum ve hava harp okulu bunun için hergün kas çalışması ve zihinsel herşeyi yapıyorum derslerime göz gezdiriyorum ve bu sene aldığım sbs puanıda boşa çıktı maalesef çünkü als sınavı ile alınıcakmış ve 13 yaşındayım en büyük hayallerim bu arada böle hikayeler yazıyorum bazen rpg tarzı hikayeler bilim kurgu .

güzel, ama sadece hayal kurmakla kalmaz inşallah, hayal kurmak güzel elbette ama sen şuan ne yöne koşarsan o yönde ilerleyecek yaştasın, gerilim macera hoşuna gidebilir ama dikkat et hayatının yanlış yönde ilerlemesine neden olmasın.. :evet:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Signed mi ? Yoksa indirmem ona göre ?
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
N73 te çalışır mi hacı ona göre basacam ?
Ah Adem Abi de olacaktı :( Ne güzel günlerdi be Abdurrahim :)
 
ĄRMOЙİ

ĄRMOЙİ

Üye
:hmmm hayal dünyanı zenginleştirmen lazım yumurta kabuğunun konularından snra bunlar hafif geldi
 
zibidi39

zibidi39

Üye
dıkkat ette gercek bı tınercıye denk gelmeyesın bı aksam
 
Aziz™

Aziz™

Üye
Enes Mehmet abi'nin hacıda dene kesin çalışır..:ehe
 

OğuzcanAbi

Üye
5800 sertifika hatsı werior imzaladım yine olmadı sorun war bi bak istersen
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çalışmaz onda :D
Imza atmak yetmez mühür basacaz ona :pro:
 
X_MaN_YaK

X_MaN_YaK

Üye
eksık kuruyon gelıstırmelısın kendını :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
247
TARİHÇİ
Elvis25
Cevap
0
Görüntüleme
44
Elvis25
Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61


Üst Alt