Tıklamayın; özel!

Caine

Üye

en sevdiğim cizgi dizi buydu ve halada izliyorum. bıkmadan usanmadannn
 
    Konu Sahibi
Gözlüklü Şirin'e Bilgin dedikleri bir dönem söz konusu yalnız... :
 

Gokhan43

Üye
Hala çıksa da izlesem dediğim ( Çıkıyor mu bilmiyorum ) Scooby Doo'yu da unutmamak lazım..

 
    Konu Sahibi
Scooby-Dooby-Doo, Where Are You?

Hatırlayanınız var mıdır? Snorks.


 

hidayet

Üye
ah o eski günler neydi bee hey gidi hey
 

Nazy

Üye
Çizgifilm Değil Ama Şu İkisini İzlerdim
Susam Sokağı , biraz büyüdüğümde ise power ranger
ben kırmızı ranger dim
 

Gokhan43

Üye
Digimon da vardı bi aralar..Onu da hiç kaçırmazdım.

 
    Konu Sahibi
Micky Mouse, Donald Duck, Goofy, Pluto...


 

Gokhan43

Üye
Heey.! Bugs Bunny nasıl unutuldu..

 
    Konu Sahibi
Evet; Looney Tunes. be:


Tıklayın; büyüsün!
 

irun

Üye
hepsi çok güzel FanaTürk, çocukluğuma döndürdün beni.. gerçi bende çizgi film izlemenin yaşla ilgisi olmadığını düşünenlerdenim..

bu arada birilerinin yüzünden siteden ayrılıcan falan lafları dönüyo, umarım ben yanlış duymuşumdur.. zaten aktif olan topu topu kaç kişi var şurda.. saçlama, gitme biyere..
ne seni, ne onları tanırım ama, haketmediğini düşünen kimse için değil yerimi değiştirmek, kılımı bile kıpurdatmam..
aramızda efsanevi bi kardeşlik olmayabilir ama sen bize daha lazımsın...l:
 
    Konu Sahibi
Ben fırsat buldukça izlerim çizgi film...
Bu arada gitmekten vazgeçtim o bir kişinin diğer insanlara nasıl davrandığını görünce...

Ve Ninja Kaplumbağalar! Bu arada ben Donatello'yum... :

 

mAd_girL

Üye
snorkslar hala devam ediyo rastlıyodum bi aralar çok şekerler yaa bu she-ra yı bende çok izlerdim..şirinler ise hala izlediğim çizgi filmlerdendir.. rici riç nasıl yazılıyodu bu ama siz anladınız bayılırdım ona ya..Heidi ,jetgiller hepsi bir efsaneydi yaa şimdi nerdeee yeni nesil bilgisayar başında küflensin :b
 
    Konu Sahibi
Ri¢hie Ri¢h. be:

 
    Konu Sahibi
Nasıl unuturum? : Winnie the Pooh...

 

Gokhan43

Üye
Richie Rich ve Winnie The Pooh..