tezim için yardımlarınız bekliyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

drumido

Üye
    Konu Sahibi
tezim için yardımlarınız bekliyorum
Aşağıdaki linkte tez çalışmam ile ilgili anketin linki var.Tezim mobil
pazarlama ile ilgili katkıda bulunursanız çok mutlu olacağım.Şimdiden
teşekkür ederim.


 


kol@j

kol@j

Üye
eyvallah

kolay gelsin
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler...ancak 350 sayısını bulabilmessem sıkıntı yaşayacağım desteklerinizi bekliyorum.
 
kol@j

kol@j

Üye
mobilden anketi doldurdum ancak gönderide sorun çıkıyor
akşama pc den hallederim

----------Eklendi @ 08:24:51 ---------- Yazıldı @ 08:22:09 ----------

tekrar denedim oldu

ne kadar zamanı var bu işin
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
mobilden anketi doldurdum ancak gönderide sorun çıkıyor
akşama pc den hallederim

gelmiş çok teşekkürler iyi çalışmalar...inş. başka arkadaşlarda destek verirler.Ancak hazır söz açılmışken devam etmek istiyorum.Ben bu anketi belki binlerce kişiye gönderdim ve şu anda sayı 170 ve benim en az 180 kişiye ihtiyacım var üstünde bir sayı daha rahat ettirecek ama bu sayıyı için bile bir aydan falz uğraşıyorum.İnsanımız bu tür de çalışmalara çok duyarsız, çok üzücü muhakkak bir karşılık beklentisi felan oluyor.Bir kurum içinde yapılsa belki sıkıntı olmayacak çünkü bir emirle halledilebiliyor ancak gönüllü katılımı sağlamak çok zor.Bir iki arkadaşla alışveriş merkezlerinde denem yaptık orada da hüsrana uğradık.Ya biz bilmiyoruz bu işi ya da bişeyler oluyor işte...İlginiz için teşekkür ederim yine de..
 
kol@j

kol@j

Üye
kolay gelsin o iş de hallolur inş.

----------Eklendi @ 10:04:45 ---------- Yazıldı @ 08:42:26 ----------

kolay gelsin iyi olur inş.
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ilginizi bekliyorum anketim için.


 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
sırf tezin için mi maxicep e üye oldun sonra :bye2: mı?
hiç alakası yok.Yazmıyor olmam dediğini göstermez.Senden daha eski üyeyim sonuçta...

----------Eklendi @ 12:25:52 ---------- Yazıldı @ 11:47:23 ----------

ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.

----------Eklendi @ 12:33:39 ---------- Yazıldı @ 12:25:52 ----------

ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.

----------Eklendi @ 12:34:50 ---------- Yazıldı @ 12:33:39 ----------

sırf tezin için mi maxicep e üye oldun sonra :bye2: mı?
ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.

----------Eklendi @ 13:59:52 ---------- Yazıldı @ 12:34:50 ----------

Aşağıdaki linkte tez çalışmam ile ilgili anketin linki var.Tezim mobil
pazarlama ile ilgili katkıda bulunursanız çok mutlu olacağım.Şimdiden
teşekkür ederim.



inş. biraz ilgi gösterirsiniz
 
kol@j

kol@j

Üye
elemanın üyelik tarihine dikkat ederseniz

tez için üye olmadığı görülür...
 

fnldstntn

Üye
Basarilar bende formu doldurdum insallah gerektikadar yardim bulabilirsin...
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi


----------Eklendi @ 08:08:04 ---------- Yazıldı @ 07:54:10 ----------

biraz ilgi gösterseniz keşke

----------Eklendi @ 08:34:28 ---------- Yazıldı @ 08:08:04 ----------



----------Eklendi @ 08:34:58 ---------- Yazıldı @ 08:34:28 ----------




100 tane daha ankete ihityacım var biraz destek lütfen
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
hiç ilgi yok mu?
 
SHS

SHS

Üye
hiç alakası yok.Yazmıyor olmam dediğini göstermez.Senden daha eski üyeyim sonuçta...

----------Eklendi @ 12:25:52 ---------- Yazıldı @ 11:47:23 ----------

ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.



----------Eklendi @ 12:33:39 ---------- Yazıldı @ 12:25:52 ----------

ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.

----------Eklendi @ 12:34:50 ---------- Yazıldı @ 12:33:39 ----------


ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.

----------Eklendi @ 13:59:52 ---------- Yazıldı @ 12:34:50 ----------



inş. biraz ilgi gösterirsiniz

bu benim ikinci üyeliğim, ama madem burdayım diyon dolduracam :)
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
bu benim ikinci üyeliğim, ama madem burdayım diyon dolduracam :)

ellerine sağlık biraz daha destek olursa 360 ı bulacağım.Çok teşekkür ederim.gerçekten en doğru yerdeyim ama ilgi sıfırın altında biraz daha destek lazım bana
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar biraz desteğinize ihtiyacım var yok mu acaba?lütfen hiç zor değil bu kardeşinize bir yardım etseniz
 
kol@j

kol@j

Üye
arkadaşlar biraz desteğinize ihtiyacım var yok mu acaba?lütfen hiç zor değil bu kardeşinize bir yardım etseniz
ne kadar kaldı?

----------Eklendi @ 09:17:55 ---------- Yazıldı @ 09:13:35 ----------

facebook 'u pek kullanmam ama....senin için paylaştım...başarılar dilerim...
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
ne kadar kaldı?

----------Eklendi @ 09:17:55 ---------- Yazıldı @ 09:13:35 ----------

facebook 'u pek kullanmam ama....senin için paylaştım...başarılar dilerim...

teşekkürler ancak 100 kişi kadar lazım ve zamanım daralıyor
 

drumido

Üye
    Konu Sahibi
biraz destek verseniz...ne iyi olurdu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt