mobilden anketi doldurdum ancak gönderide sorun çıkıyor
akşama pc den hallederim
arkadaşlar ilginizi bekliyorum anketim için.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
mı?hiç alakası yok.Yazmıyor olmam dediğini göstermez.Senden daha eski üyeyim sonuçta...sırf tezin için mi maxicep e üye oldun sonramı?
ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.sırf tezin için mi maxicep e üye oldun sonramı?
Aşağıdaki linkte tez çalışmam ile ilgili anketin linki var.Tezim mobil
pazarlama ile ilgili katkıda bulunursanız çok mutlu olacağım.Şimdiden
teşekkür ederim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Basarilar bende formu doldurdum insallah gerektikadar yardim bulabilirsin...
hiç alakası yok.Yazmıyor olmam dediğini göstermez.Senden daha eski üyeyim sonuçta...
----------Eklendi @ 12:25:52 ---------- Yazıldı @ 11:47:23 ----------
ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.
----------Eklendi @ 12:33:39 ---------- Yazıldı @ 12:25:52 ----------
ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.
----------Eklendi @ 12:34:50 ---------- Yazıldı @ 12:33:39 ----------
ilginizi bekliyorum.Çünkü bu anket için en doğru yerde olduğumu düşünüyorum.
----------Eklendi @ 13:59:52 ---------- Yazıldı @ 12:34:50 ----------
inş. biraz ilgi gösterirsiniz

bu benim ikinci üyeliğim, ama madem burdayım diyon dolduracam![]()
ne kadar kaldı?arkadaşlar biraz desteğinize ihtiyacım var yok mu acaba?lütfen hiç zor değil bu kardeşinize bir yardım etseniz
ne kadar kaldı?
----------Eklendi @ 09:17:55 ---------- Yazıldı @ 09:13:35 ----------
facebook 'u pek kullanmam ama....senin için paylaştım...başarılar dilerim...
