Tebrikler hayırlı olsun.
tebrik ederim helal olsun![]()
tebrikler![]()

bu arkadas bana firca atmisti tarifeler bölümünde hattimdan vergi kesintisi alinmiyo dedim diye.d
saka bi yana tebrik ederim : )
Benden daha dün 1.21 TL çekti hatta I KİLL YOU !
Bu arada sağolasın teşekkür ederim 
Senden hala vergi alınmıyor mu ?Benden daha dün 1.21 TL çekti hatta I KİLL YOU !
Bu arada sağolasın teşekkür ederim
![]()
rica ederim: )tebrikler![]()

Tamam ya şımartmayın şunu![]()

