Teşekkür Aldım [SS'Lİ]

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür Aldım [SS'Lİ]


 
Alıntı yapmayın şu fotolara mobilim
 

EroL

Emekli Yönetici
Şu belgelerin üzerine "Göstermiş olduğu başarıdan dolayı teşekkür ederiz" cümlesini yazmak çok mu zor ola ki.
 
Tepkiler: x-scarface ve Dede

MrExpert

Üye
Bana Sözlüde 6 Tane 100 veren Hocam Olmadı.
 

Hasand.

Üye
ben takdir aldım tam tamına 10 tanede yüzüm var gerisi 5 zahten
 

MrExpert

Üye


sen ona inandı mıydın


- - - Eklendi - - -



bu gerçek notlarım


Ozamn ortalıkta Nara atmayacaksın "Panik atak hastasıyım gerçektende öyle inan" diye bende inandım tabi doğru olabilir hasta olabilirdiye ama gayette yalancıymışsın.


- - - Eklendi - - -

çakma SSler yapıp yayınlama ozamn...


- - - Eklendi - - -

Gerçi sen alışkınsın buglar hileler falan...
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Ne bu nefret yahu?

- - - Eklendi - - -

Eğer yalancı olsaydım bunun gerçek olmadığını hiç söylemezdim. Ben 1 hafta önce bunun şaka olduğuyla ilgili konu açmıştım.
 
Sana nurettin desek nasıl olur