cagataybas
Üye
Tertemiz Sony Ericsson W550i (Takas Olur)
ARKADAŞLAR ÜRÜN KUVEYT'TEN HEDİYE OLARAK GELDİ. 1 HAFTA CİVARINDA KULLANILDI. KESİNLİKLE KAYITLIDIR. ÜRÜN GÖNDERİLİRKEN YANINDA ORJİNAL BELGELERİ, ORJİNAL CD'Sİ, ORJİNAL DATA KABLOSU, ORJİNAL STERİO KULAKLIĞI, ORJİNAL YEDEK KAPAĞI, ORJİNAL ŞARJ MAKİNESİ, YURTDIŞI FATURASI VE KAYIT BELGESİ GÖNDERİLECEKTİR. TELEFONUN SES KALİTESİNİ BEN DAHA ONCE HİÇBİR TELEFONDA GÖRMEDİM. KENDİ HAFIZASI 256 MB'DIR. TOPLAM 60 ADET MP3 ALABİLMEKTEDİR VE KUALKLIKTAN VE HOPERLORLERİNDEN ÇIKAN SESE İNANAMAZSINIZ. TELEFONA İSTEDİĞİNİZ KULAKLIĞI TAKABİLİRSİNİZ. ÇUNKU UZERİNDE KENDİ ORJİNAL APARATI İLE BERABER GELİYOR. KAMERASI 1.3 MP VE FLAŞLIDIR. ÜRÜNÜ SATMA NEDENİM P910İ ALDIĞIMDANDIR.
TAKAS TEKLİFLERİNİ AÇIĞIM YANLIZ TAKAS TEKLİFLERİNİZ MANTIKLI OLURSA SEVİNİRİM. DÜŞÜK MODEL İLE TAKAS YAPMAYI DÜŞÜNMÜYORUM.(6600 altı takas kabul etmiyorum)
fiyat : 400 ytl
TAKAS TEKLİFLERİNİ AÇIĞIM YANLIZ TAKAS TEKLİFLERİNİZ MANTIKLI OLURSA SEVİNİRİM. DÜŞÜK MODEL İLE TAKAS YAPMAYI DÜŞÜNMÜYORUM.(6600 altı takas kabul etmiyorum)
fiyat : 400 ytl

n:msnem: