Tertemiz 5800 XpressMusic v60

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Tertemiz 5800 XpressMusic v60
Arkadaşlar Telefonumu satıyorum.22-09-2011 tarihinde üretilmiştir.Hiçbir şekilde sorunu yok.Garantisi var.Ekran dokunmatiği muhteşem.Hiçbir yerde bulamayacağınız dokunmatige sahip.Gerçi gönlüm razı olmuyor ama neyse.İstanbul üsküdar Fiyatı:320 pazarlık payı yok. Acil!!!
 


TeAmo42

TeAmo42

Üye
kardeşim o dediğin tarih de sıfır 5800 üretimi yoktu? Ben mi yanlış biliyorum.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Bende kullandım abartma dokunmatiği öyle harika denemez herhalde ilk kullandığın dokunmatikli telefon olduğu için sana öyle geliyor :D Ayrıca 5800 2.el o fiyat etmez.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Ben şuana kadar 4 kez 5800 kullandım neyin ne olduğunu biliyorum .Bu telefon çok iyi

----------Eklendi @ 16:02:30 ---------- Yazıldı @ 16:00:39 ----------

Teamo42 ayrıca ben sıfır diye birşey demedim.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Ben şuana kadar 4 kez 5800 kullandım neyin ne olduğunu biliyorum .Bu telefon çok iyi

----------Eklendi @ 16:02:30 ---------- Yazıldı @ 16:00:39 ----------

Teamo42 ayrıca ben sıfır diye birşey demedim.

Bende 5800 kullandım. Dokunmatiği çok kötü demiyorum ama öyle bir abartmışsın ki hiç bir yerde bulamayacağınız dokunmatiğe sahip demek çokta mantıklı değil. İnternete 5800 sorunları yaz bakalım neler çıkacak (Donma,reset,tamamen kapanma vs..) zaten o yüzden telefonu değiştirdim. V60 da kullandım düzelme olmadı telefonda.

Diğer arkadaşta sıfır demedi zaten sen '22-09-2011 tarihinde üretilmiştir' demişsin arkadaşta o tarihte bu cihazın sıfırı üretilmiyordu dedi. Ki bende öyle biliyorum.
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
evet onu demeye çalıştım. Kotulemek gibi maksadım yok ama üretim tarihi diye yazdığın tarihde sıfır üretimi yoktu onların onu demeye çalıştım yanlış yazdın sanırım. Dokunmatige gelince arkadaşın dediği gibi ilk dokunmatik telefonunsa sana dokunmatigi iyi geliyor olabilir. Hayırlı satışlar
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Beyler sağolun yanlış anlaşılma olmasını istemem ama ben 4 kez bu telefonu kullandım neyse uzatmayalım yine de sağolun beyler...
 

jigsaw_54

Üye
ikinci el forum kuralları gereği ilanınızda ürününüze ait FOTOĞRAF ve irtibat için telefon numarası eklemelisiniz

hayırlı satışlar :)
 
61semih

61semih

Üye
Ekran dokunmatiği muhteşem lafın beni öldürdü :D basmatık bırkere dokunmatık degıl t10 dan bırazdaha ıyı dokunmatıgı okadar ederi 200tl
 

elek_muhammer

Üye
Beyler sağolun yanlış anlaşılma olmasını istemem ama ben 4 kez bu telefonu kullandım neyse uzatmayalım yine de sağolun beyler...

Zaten sıfırı 400tl . Kimse vermez bu arada 4 kez aynı telefonu kullanmışsin sorunda orda ya :D farkli telefonlar daha iyi dokunmatige sahip
 
Türe

Türe

Üye
5800 dokunmatık ekranı galaxy s2 ' mde bıle yok (!) :kop2:
 

hakan0725

Üye
5800 dokunmatik deil basmatik :D bnde var 2009 2010 da kardeşim kaybetmişti imeiyle bldk benim oldu :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Furkan Emekli
Cevap
2
Görüntüleme
528
Furkan Emekli
Cevap
4
Görüntüleme
579
Furkan Emekli
relax.tr
Cevap
0
Görüntüleme
538
relax.tr
Cevap
7
Görüntüleme
657


Üst Alt