Terör Kürt Erleri de Vuruyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Terör Kürt Erleri de Vuruyor


Elazığ'ın Karakoçan İlçesinde Dün Şehit Olan Jandarma Er Süleyman Akan'ın Hayatının Acılarla Dolu Olduğu Ortaya Çıktı.
Elazığ'ın Karakoçan ilçesinde dün gece şehit olan jandarma er Süleyman Akan'ın hayatının acılarla dolu olduğu ortaya çıktı.
Çukurca ilçesine bağlı Uzundere köyünde oturan Akan, 1995 yılında köylerinin boşaltılması sebebiyle ailesiyle birlikte zorunlu olarak Hakkâri'ye göç etti. Burada büyük zorluklar yaşayan Akan ailesi, 1997'de merkeze bağlı Doğan köyüne geçti. Ailenin sıkıntıları burada da devam etti. Üstelik bir de baba acısı eklendi. 2000 yılında bir aşiret kavgasında babasını kaybeden Süleyman Akan, yetim büyüdü. Aile 2003'te, köyleri boşaltılanların yerleştirildiği Yüksekova'nın Doğanlı köyüne geçti. Süleyman Akan burada evlendi ve 1 kız çocuğu dünyaya geldi.
Askerlik görevini yerine getirdikten sonra ailesiyle ilgili hayalleri olan Süleyman Akan 4,5 ay önce askere gitti. Ancak terör, Akan'ın hayallerini gerçekleştirmesine izin vermedi. Sabah saatlerinde köye gelen jandarma görevlileri, Süleyman'ın şehit olduğunu haber verdi. Gelenleri kapıda dinleyen anne Esmer Akan, Kürtçe ağıtlar yaktı. "Dünyadan habersiz oğlum, anan sana kurban olsun. Sen yetim büyüdün, şimdi kızın da yetim kaldı. Ne yapacağım ben." diyerek gözyaşı döktü.</SPAN></SPAN>
 


! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
Bence Türk-Kürt fark etmez.Bu vatan için savaştıktan sonra herşey boş...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
terör şu bu demez..
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Kadın cocuk Türk kürt ayırt etmeksizin öldürüyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
en çokta Kürt vatandaşlar ölüyor ve biz sizi savunuyoruz diyorlar..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
hepsinin allah belasını versin
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
vatan hainleri
 
djsalih91

djsalih91

Üye
terörün allahı kitabı olmaz aslında hepsi piyon kendiler dağlarda it gibi yaşarken başkaları götürüyo parayı bir çoğu pişman ama çeşitli sebeblerden ayrılamıyorlar pekte siyasi konulara girmek istemiyorum, şehitlerimize allahtan rahmet diliyorum....
 
aryscat

aryscat

Üye
pkk bir ermeni maşasıdır. Telsiz konuşmaları ve terörist cesetleri pkk ermeni ilişkisini açıkça ortaya koyuyor. Ermeniler kendilerini anadoludan kovan kürtlerden kürtleri öldürerek intikam alıyor ve terör yüzünden fiyatı düşen toprakları kürt bilinen ermenileri , zamanında avrupa televizyonlarına verdikleri reklamlarla topladıkları paralarla finanse ederek , toprak satınaldırıyorlar. Belki 50-100 yıl sonra türkiye ve ermenistan bir şekilde avrupa birliğine girip serbest dolaşım hakkını alan ermeniler bu topraklara yerleştirilecekler. O yüzden pkk için türk veya kürt zaten fark etmiyor... Çoğu dinine bağlı kürt kardeşlerimiz dini beyin için afyon olarak gören komunist felsefe ile kurulmuş pkk nın peşinden giderek en büyük kazığı kendi torunlarına atıyorlar. Bilsinler ki kürdün türkden başka dostu yoktur.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
pkk bir ermeni maşasıdır. Telsiz konuşmaları ve terörist cesetleri pkk ermeni ilişkisini açıkça ortaya koyuyor. Ermeniler kendilerini anadoludan kovan kürtlerden kürtleri öldürerek intikam alıyor ve terör yüzünden fiyatı düşen toprakları kürt bilinen ermenileri , zamanında avrupa televizyonlarına verdikleri reklamlarla topladıkları paralarla finanse ederek , toprak satınaldırıyorlar. Belki 50-100 yıl sonra türkiye ve ermenistan bir şekilde avrupa birliğine girip serbest dolaşım hakkını alan ermeniler bu topraklara yerleştirilecekler. O yüzden pkk için türk veya kürt zaten fark etmiyor... Çoğu dinine bağlı kürt kardeşlerimiz dini beyin için afyon olarak gören komunist felsefe ile kurulmuş pkk nın peşinden giderek en büyük kazığı kendi torunlarına atıyorlar. Bilsinler ki kürdün türkden başka dostu yoktur.

evet haklısın terör hiçbirşey dinlemiyor ama çok kez gördüm çok kez duydumki insanların çoğu teröristleri kürt zannediyor ve söylemedikleri şeyleri bırakmıyor.türkiyede çok büyük bir kesim bu düşüncede ama birazcıkta olsa gerçekleri görebilseler piyasada nelerin döndüğünü görürler.siyasete girmiyorum sadece birkaç birşeyi hep söylemek istemişimdir.bu terör olayları doğuda değilde marmara bölgesinde yada akdeniz karadeniz bölgesinde olsaydı acaba sizin canavar dediğiniz hain dediğiniz küçük görüp her fırsatta bela okuyup küfrettiğiniz kürt milletide size şimdiki verdiğiniz kadar faiş tepkiler verirmiydi..soruyorum bu düşüncede olan insanlara şimdi bir savaş çıksa eski savaşlarımızda olduğu gibi başbaşa savaşmayacakmıyız.bak arkadaşım ne güzel dedin kürdün türkten başka dostu yoktur diye peki türkün kürtten başka dostu varmı..?bu gerçeğide göz ardı etmemek lazım.eğer geçmişi eski tarihi bilen insanlara soracak olursak kürtlerle türklerin nasıl bir geçmişi olduğunu öğrenebilirsiniz.bende kürdüm bende doğuluyum.düşünsenize ülkede öyle oyunlar dönüyorki kardeşi kardeşe kırdırmak sıradan bir iş oldu.öyle bir zamandayızki geçmişimizi unuttuk kürtlere insan gözüyle bile bakmayan çok büyük bir çoğunluk var.
insanlar sanıyorki sadece doğuda kürt var..aslında bir gerçeği hükümet bütün ülke çapında doğru bir şekilde söylese bir çok şey değişir..o gerçekte ancak Türkiyedeki gerçek kürt nüfusu ve illere göre dağılımını gösteren bir belge..bunu gerçek bir şekilde yayınlarlarsa bakın bakalım olayların akış yönü nasıl değişiyor..asıl kürt yoğunluğu doğudamı var yoksa batıdamı..?
bilen bilir ama bilmeyen çoğunluk bilenlerden kat kat fazla olduğu için terazinin kefesi hep yanlış bilinen şeylere yöneliyor malesef..
 
aryscat

aryscat

Üye
şimdi kardeş... Siyasete girmeyelim diyoruz ama. Bu ülkenin geleceği olan gençler siyaseti çok iyi bilmek ve her platformda her fırsatta siyaseti konuşup fikir alışverişinde bulunacaklar ki birileri ak eline silahı vur kardeşini dediğ zaman söyleyecek 2 kelamı olsun. 80 olaylarında bu ülkenin (sağcısıyla solcusuyla) düşünen ve düşünceleri uğruna herşeyi yapabilecek olan son genç nesli birbirine kırdırıldı. Onlardan sonra gelen bizlere aman siyaset yapma , siyaset cıs , kaka siyaset denilerek içi boş olarak yetiştik. Sonuç malum. Kürt sorununa gelecek olursak maalesef ki bu saatten sonra yapacak birşey kalmadı. Süreç başladı. Bence çok kan alacak. Ve bu kan müslüman kanı olacak. Meyvesini ise kuzey ırak da vaad edilmiş topraklarına kavuşan yahudiler doğu anadolu da ise ermeni ler yiyecek. Geri kalan anadolu topraklarında ise kürtler ve türkler artık bir arada yasayamayacaklar. Bu senaryo belki 100 yıl önce yazıldı . Belki 100 yıl sonra final olacak. Ama maalesef dediğim olacak.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
evet bu senaryolar ve şimdi gerçekleşen olaylar önceden yazılıp çizilmiş şeyler ki belli başlı kişiler bundan yararlanıyor olanda bizlere oluyor ve olmayada devam ediyor..
 
aryscat

aryscat

Üye
ben dilim döndüğunce anlatıyorum insanlara. allah sonumuzu hayretsin.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
amin kardeşim amin
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
amin
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Ülkemizde sağ sol ileri geri görüşü kalmadı. Ben sivas kangal ülkü ocakları meslek yüksek okulu reisi olarak, karşıt görüşlü arkadaşlarımla aynı masada sohpet edip, helede düşüncelerimiz aynı yola çıkıyorsa, bu ülkede hepimiz aynı dertten muzdaripiz demektir.
Adı terör, dini kitabı milleti yok !
Elimizden gelen nedir ? birlik olmak.
Hepimiz ülkemizi seviyoruz. Hepimiz daha uygarca yaşamak istiyoruz.
Kendisini sol görüşlü olarak tanıtıp terör propagandası yapan insanlara tamah etmeyin arkadaşlar.
Sitede siyaset yasak olduğu için fazla söze gerek yok.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Ülkemizde sağ sol ileri geri görüşü kalmadı. Ben sivas kangal ülkü ocakları meslek yüksek okulu reisi olarak, karşıt görüşlü arkadaşlarımla aynı masada sohpet edip, helede düşüncelerimiz aynı yola çıkıyorsa, bu ülkede hepimiz aynı dertten muzdaripiz demektir.
Adı terör, dini kitabı milleti yok !
Elimizden gelen nedir ? birlik olmak.
Hepimiz ülkemizi seviyoruz. Hepimiz daha uygarca yaşamak istiyoruz.
Kendisini sol görüşlü olarak tanıtıp terör propagandası yapan insanlara tamah etmeyin arkadaşlar.
Sitede siyaset yasak olduğu için fazla söze gerek yok.
çok dogru söyledin katılıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt