teog tercihime yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bende dün yaptım işte gelir mi hocalar gelir dedi
 
Neden bu forumdaki tüm yaşıtlarımın arasında en düşük puan benim
 
Son gün 8 agustos ya 8 agustostada secim yapabilirmiyimPuanıma yeten Lise yok hep 320 lerde lise secsem olurmu girebilirmiyim tekrar soruyorum yarinda secm ypablrm dimi
Bende bilmiyorum iste onu son gün 8 ağustos yaziyor ama olur mu bilmiyorum
 
Bizim okulda 400 u gecen çok az herkes 290 -300 civari aldi
 

dogukan-

Üye
Yapabilirsin. Bende güvenlik kayıt no yoktu mesela. Gittim okuldan onu aldım tercihleri bugün seçip yarın onaylatacam.
13. Kasım doğumlu olduğum için
Ayni gun dogmusuz abi dedim bide hehe 460 puan
 
Tepkiler: The Shadow

dogukan-

Üye
Ben daha hic gitmedim bile guvenlik no falan nedir yarin gidecez birde onunla ugrasmiyim
 

dogukan-

Üye
Fazla stres yapma yeter. Zaten mezun olan 460 puanlık öğrenci o okulun değerini yükselteceğinden her şeyi yaparlar senin için sıkıntı olmaz
İstedigim okula gidemiyorm telefon pc yenileyecektik bu mini2 den kurtulamadik
 
İstedigim okula gidemiyorm telefon pc yenileyecektik bu mini2 den kurtulamadik
Çalış para biriktir al Ailenin sana vaadettiklerine fazla takılma bu sende sadece daha fazla baskı ve stresten başka bişey yapmaz ve daha başarısız olursun Ha bunlara karşı koyabiliyosan ne mutlu sana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...