Haber Temple Run 2 Mağazada

Mağaza çoştu çoştu helal olsun sana helal olsun Microsoft!
 
hele şükür hayırlı. Olsun hepimize Allah kazasız. Belasız kullanmayı nasip eylesin
 

alical33

Üye
bu sensörün hassasiyet ayarını yapamıyomuyuz ?
 

ferit.61

Üye
Abi Killzone 4 mü bu oyun da yine ram sınırlaması koymuşlar. Vallahi yazik ya, şu basit oyunda bile ram muhabbeti oluyorsa 512 ram li arkadaşlar isyan etse haksız mi şimdi ?
 
Tepkiler: Dexter Morgan, Heimdalll ve MaxipmaN

alical33

Üye
o değilde oyunda hata var bazen kilidi kapatıp açınca ses gidiyor oyunu kapatıp açınca sıfırdan başlıyor acilen güncelleme lazım
 

skynet

Üye
Artık her halde bunu da bir iki ay bekleriz
 
Tepkiler: Heimdalll
angry birde go, temple run 2, subway bunlar hep 1 gb istiyor sorması ayıp biz ne oynayacağız, her Dakka minion rush mı
Artık her halde bunu da bir iki ay bekleriz

bunu boşverdim bare subway i bu hafta verseler
 
Tepkiler: skynet

pirenuri

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekten ben de bu yapılanı adil bulmuyorum. 512 Mb ramli cihazlara da aynı anda gelmesi gerekiyor. Ali kemal abinin dediğine göre ilerideki güncellemelerle kullanılabilir Ram artacakmış o zaman çok daha rahat olur sizin için
 
Ya belki haklısınız anlıyorum.Geliştiricilere bağlı olduğu soylenmedimi? Burda tepki gösterecekseniz geliştiriciye gösterin Nokiaya değil. Ki Geliştiricinin diğer güncellemeyle ilk başta 512mb ramlilere destek koyacağını düşünüyorum. O kadar beklediniz şurada 1 aydan bile az süre bekleseniz ne olur? Ayrıca madem bu kadar oyun meraklısıydınız o zaman niye gidip alt segment kasan android telefonları almadınız? Biz bu forumda her şeyi doğrusuyla yanlışıyla aktardık.Oyun telefonu şu anlık yeni geliştiği için değil dedik alıcak kişi sabrı göz önünde bulundursun dedik. Bunları söylememize rağmen hala gelip burada suçluyorsanız artık ben ne diyim?
 
Tepkiler: PureFood
Gerçekten bu 512 mb ram konusunda üreticilerin ısrarı nedir anlamıyorum. 920 kullanıyorum içim acıyor ya 512 mb ramli telefonların oyunu kuramamasından boğazımdan geçmiyor resmen ciddiyim
 
Tepkiler: Heimdalll

Sensation

Emekli Yönetici
Beklenen tweet geldi. Yakında 512 MB için de gelecek.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan, OttomaN TigeR, bulutsuzgece ve 1 kişi daha
Beklenen tweet geldi. Yakında 512 MB için de gelecek.

Bekleyenlere hayırlı olsun.

512 MB Ramli cihazlar için yolda demiş.
Moralinizi bozmanıza gerek yok arkadaşlar.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

carew89

Üye
twiti atan kim ama ? resmi açıklama yok.

ayrıca subway içinde gelecek mi acaba
 
inşallah bir gün Bi çok beklenen bir oyun yada uygulama 2 gb ram sınırı ile gelirde, bu bize bekleyin bu kadar beklediniz ne olacak sanki diyenleri görürüm
 
Tepkiler: yaren_dede, Dexter Morgan, skynet ve 1 kişi daha

carew89

Üye
ya birde subway içinde bir twit yazmış. Onuda çevirebilirmisiniz arkadaşlar.