Tema Yapma Programı

Sponsorlu Bağlantılar

srmelii

Üye
eyw dostum
 


persie1

persie1

Üye
teşkkürler
 

moccoros

Üye
bnb
 
s.aydogdu

s.aydogdu

Üye
sagolasın
 

tan46

Üye
tsşkürler kardeşim
 

nınnn

Üye
allah razı olsun saol
 

cra2y_06

Üye
saol
 

mht236

Üye
tşkler
 

mesutpank

Üye
tşklerrrr emege saglık
 

smnfrkn

Üye
saolasın
 
subay09

subay09

Üye
tşkr güzel program
 
ahmet_01

ahmet_01

Üye
ARKADASLAR BU PROGRAM İLE İSTEDİGİNİZ TEMA YI YAPA BİLİRSİNİZ HER TELEFONA GÖRE TEMA YAPABİLİRSİNİZ
işte:LİNK:

EMEGE SAYGI 1 TESEKKÜR YETER:oke:
((TEMA'YI KAYDETMEK İSTEDİGİNDE BLACKGROUND FELAN YAZIYOSA EYER:
O TABLODA YAZAN YAZILAR TAMAMEN RENK İCİN ORDAKİ BASLIKLARI BULUN VE AYNI RENK YAPIN..YAPMASSANIZ DOSYA BOZUK DER KOLAY GELSİN!!....))
(Açıklama Koy Yoksa Silinicek:BrainYak)

arkadaş paylaşım iyide düzgün açıklama yapsan iyi olur HER TELEFONA GÖRE TEMA YAPABİLİRSİNİZ demişsin :nono: bu sadece Sony Ericsson telefonlar için benim gibi birçok arkadaşın zamanını alıyorsun paylaşım güzel tabiki Sony Ericsson için :oke:
 

eciribiciri

Üye
nası indircez bunu anlamadım indiremedim...
 

emredst

Üye
evett haklııı sadece sony erıcson ıcınn ..
--------------- Ekleme ---------------

bu sadece sony erickson dayı yanlışın var bide hepsine deme düzgünce bilgi ver insana [/QUOTE]
:nono:
 

ali1172

Üye
:kop:
demedim...ama teşekkürler...
 

demir-demiroglu

Üye
teşekkürler
 

seymen190

Üye
kardeşlik emeğin için teşekkürler :oke:
 

murat_2000

Üye
tşk :oke:
 

wanted0035

Üye
Teşekkürler..Güzel paylaşım...
 

turkboy35

Üye
inŞ. GzLdr İniOr Şuan:ehe
 


Üst Alt