tema rica ediyorum.çok dua edicegim...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

carzeyki

Üye
    Konu Sahibi
tema rica ediyorum.çok dua edicegim...
Arkadaşlar c5 de kullanmak için nokia 6710 navigatör ün pusula teması var kahverengi,çok aradım googlede ve forumda bulamadım elinde olanlardan rica ediyorum..saygılar.
 


CoDeYs

CoDeYs

Üye
malesef kardeş bulamssın bende bayadır ardım konusunu açmak için ama nafile
 

carzeyki

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler bir elinde olan vardır umarım.sağol.
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
yardımcı olamadımda yinede bişey degil
 

carzeyki

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar c5 de kullanmak için nokia 6710 navigatör ün pusula teması var kahverengi,çok aradım googlede ve forumda bulamadım elinde olanlardan rica ediyorum..saygılar.


Arkadaşlar bu temanın mevcut oldugu telefonu buldum ama telefondan almanın bir yolu varmı acaba.yani telefonda hali hazırda kurulacak bir sis gibi dosya yok tema telfonda orjinalinden kurulu yani.varsa bir yolu yardımlarınızı bekliyorum saygılar.
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
onuda yapmamın yolu teli hack leme vce sistem dosyalarından erişme her telde farklı oldugu için işin zor.bide çok zor temalrı ıstıyosun sende :D
 

carzeyki

Üye
    Konu Sahibi
onuda yapmamın yolu teli hack leme vce sistem dosyalarından erişme her telde farklı oldugu için işin zor.bide çok zor temalrı ıstıyosun sende :D

:hmmm teşekkür ederim.temada çok hoşuma gitti gerçekten.:bigstar:
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
rica ederim dedigimi uygularsan bende tahmını anlattım zaten ulaşırsın temaya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt