Tema ikonları hakkında**

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

--Usta--

Üye
    Konu Sahibi
Tema ikonları hakkında**
arkadaşlar elimde çok güzel ikonları olan bi tema var ve o ikonları kendi temama atmak istiyorum.yardımcı olurmusunuz adım adım yazarsanız sevinirim
 

tayyip34

Kapalı Hesap
hocam sana iconları çıkartim. Önizlemelerine bakarak beğendiklerini içinden alabilirsin. Ama temayı upload edip linki PM at
 

--Usta--

Üye
    Konu Sahibi
hocam sana iconları çıkartim. Önizlemelerine bakarak beğendiklerini içinden alabilirsin. Ama temayı upload edip linki PM at <img src="/images/smileyler/s8.gif" border="0" alt="" title="Tamam" smilieid="233" class="inlineimg" />
<br />
<br />

ya sen nasıl yapıldığını anlat kardeş.
 
siscontet indir aç temayı sonra .mif olanlar icondur kendi temana aktaramazsın ama direk cfw gömebilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...