Telsiz Kullanım Ücreti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telsiz Kullanım Ücreti
20.01.2013 Tarihinden İtibaren Standart Tarifeden Telsiz Kullanım Ücreti Alınmaya Başlandı. Yani Turkcell Kaçışınız Yok Her Türlü Alıcaz Diyor.
 
bunu bekliyordum saten
Bu turkcell reklamlarında cell o can diyorya böyle şeyler sadece turkcell de olur,gerçekten turkcell kaliteli hizmet veriyor.
Gülü seven dikenine katlanır.
Hayırlı olsun
 
kampanya sunmuyorsun bari alma yani , işim düşmezse turkcellden vazgeçebilirim her an..
 
Ben bu durumdan şunu çıkarıyorum. Mobil numara taşıma ile artık istediği yere gidebiliyor kişiler. Bir çoğumuzun elinde şu anda kullanmayıp köşede beklettiği arada bir TL yüklemesi yaptığı hatlar mevcut. Turkcell kullanıcıların bir kısmı hem numaram elimden çıkmasın hemde Telsiz Vergisi ödemeyim diye standart tarifeye geçiyordu. Standart tarifenin de Telsiz Vergilerini operatöre ödettiği göz önünde bulundurulursa yine burda operatör adına dezavantaj söz konusu idi. Bir nevi onun önüne geçilmiş. Diğer operatörlerde benzer bir uygulamaya geçebilir diye düşünüyorum.
 
kullanmadığım hattım köşede duracak sadece aloo demeye vergi valla bravo telefon kullanmak yasak artık herhalde, kendimden ziyade durumu zayıf insanları ve o hattı sadece internet paketinde veya gelen aramada kullananları savunmak istiyorum. Standart tarifeden vergi alınmasını doğru bulmuyorum.
 

haşim

Üye
bizim milletimiz koyun gibi çoban bikse meler sadece merak ediyorum başka nelerden vergi alcaklar
 
kullandığın telefonun marka modeline uygun vergiler yolda olmalı , bir yerden 5110 temin etmek gerek..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...