telsiz kullanım ücreti kalktı mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

burhankoxp22

Üye
    Konu Sahibi
telsiz kullanım ücreti kalktı mı ?
evet arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi bu ücret kalktı mı ? her ay sadece mesaj paketi için 15 tl yükleme yapıyorum yaptıgım zaman hemen vergiyi alırlardı mesaj paketi yenilendi ama vergi felan almadılar acaba bu vergi kalktı mı ?
doğru mu bilmiyorum ama vodafonun sitesine girdim tk kullanım ücretlerine baktım hiçbir ayın vergisi yazmıyor
bu arada bakiyem yeterli ama almadı

bilgili arkadaşlar konuma cevap verebilir mi ?
çok soru sordum heralde gece saat 2.15 :) bilgisayar başında beynim sulandı
 


turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
bende cepnet için yükleme yaptım kesmediler ücret şaşırdım. Ama 1 ay tamamlanmadı ise kesilmemiş olabilir. Yada unuttular bu ay. Resmen soygun ya. Artık vergiden bile vergi alıyorlar.rezalet
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
kafasına göre takılıyorlar bendende 2 ay kesilmedi geçen ay yine kesildi
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Hala alıyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt