burhankoxp22
Üye
telsiz kullanım ücreti kalktı mı ?
evet arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi bu ücret kalktı mı ? her ay sadece mesaj paketi için 15 tl yükleme yapıyorum yaptıgım zaman hemen vergiyi alırlardı mesaj paketi yenilendi ama vergi felan almadılar acaba bu vergi kalktı mı ?
doğru mu bilmiyorum ama vodafonun sitesine girdim tk kullanım ücretlerine baktım hiçbir ayın vergisi yazmıyor
bu arada bakiyem yeterli ama almadı
bilgili arkadaşlar konuma cevap verebilir mi ?
çok soru sordum heralde gece saat 2.15
bilgisayar başında beynim sulandı
doğru mu bilmiyorum ama vodafonun sitesine girdim tk kullanım ücretlerine baktım hiçbir ayın vergisi yazmıyor
bu arada bakiyem yeterli ama almadı
bilgili arkadaşlar konuma cevap verebilir mi ?
çok soru sordum heralde gece saat 2.15
bilgisayar başında beynim sulandı
