Teleservice Sorunu

  • 11 Eylül 2013
  • 1325 Okunma
  • 7 Cevap

  1. Ben telefonu istanbula teleserviceye kargo ile gönderdim dün baktım sabah 9.30'da ulaşmış kargo takipte alınmış.Ama ben teleserviceye girdiğimde imei yi girdiğimde sisteme kayıtlı böyle bir imei bulanamamıştır diyor ne yapabilrim (Lumia 920)
     


    Yazan: blackcemre
    Son düzenleme: 11 Eylül 2013
  2. Teleservice'in İstanbul şubesini arayıp sorabilirsin. 0(216) 458 97 97
     
  3. Açmıyorlar.
     
  4. Şu numarayı dene 0(850) 221 00 47
     
  5. ARADIM DENDİKİ NORMALDE KAYIT YAPILMASI GERİKİYOR DEDİ BİR GÜN DAHA BEKLEYİN HERHALDE CİHAZI KAYBETTİLER.
    ---
    NE YAPABİLİRİM?
     
  6. PTT'den aldığın kağıdı kaybetme. O kağıt ile kaybetseler bile elinde bir kanıt bulunur.
     
  7. ptt değil yurtiçi kargo ile gönderdim takip nosu bende oraya ulaşmış musa demir adlı kişi almış.
     
  8. Arkadaşım 2 3 güne tamir formu açıp işleme alırlar. 1 hafta içinde webden imei takibi yapın. Birde ücretli tamirlerde haber vermiyorlar.Takip edin eğer ücretli tamir ise mh arayın banka hesabını öğrenip parayı yatırın
    Başıma geldi biliyorum !!!! Yedek telefonda vermediler üstüne komple dünya ile irtibatım kesildi resmen!!!
     
Yüklüyor...
24/09/2018 - 11:30