kamerası keşke bu kadar iyi olmasaydı dimi mehmet ve güven abi![]()
![]()



emrecin n95 i kasdediyoruz diğerlerinin çoğunda yanıyor zatenyazık size yhaw benim e63de space bar el fenerini yakıyor![]()


Halit sorma yaw patlatır diye yapmıyorlar demek ki![]()

abi kamerası diğer telefonlardan iyi olduğu için öyle bir standart getirilmiş kanunen o kırmızı ışık yanacakmış herçekimde buda el fenerine engel oluyormuş![]()
Yok canım ne alaka resim çekerken beyaz yanıyor bence kamera iyi uzagı güzel çeker diye kırmızı isık koymuşlar gizli çekimleri önlemek için

programın adı "brightlight" ovi magazasında var ve ücretsiz sadece üye olman yetiyor eğer uyumluysa tam aradığın şey

Yok canım ne alaka resim çekerken beyaz yanıyor bence kamera iyi uzagı güzel çeker diye kırmızı isık koymuşlar gizli çekimleri önlemek için
6680 icin n70 deki gibi flash torch var mı
