telefonun 8 saatte sarj olması normal mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

vulture67

Üye
hiçte normal değil. şarj cihazı 2000 mA gücünde. bende Note II kullanıyorum 1.5 saatte şarj oluyor
 


aleranol

aleranol

Üye
Ben kullanıyorum pilimiz 3100 mah. Benim 2 saatte 3saat en geç doluyor. Bir sorun var. Bence bir garantiye göster.
 
blacktalon

blacktalon

Üye
başka telefon olsaydı çok anormal olurdu ama note 2 de normal gibi snaki bataryası malum sağlam baya laptop gibi :)
 

araass

Üye
başka telefon olsaydı çok anormal olurdu ama note 2 de normal gibi snaki bataryası malum sağlam baya laptop gibi :)

Valla benim telefonum note 1 bazen 3 saatte doluyor bazende 6 saate yakin suruyor sanirim sorun acik kalan programlar yuzunden

- - - Eklendi - - -

başka telefon olsaydı çok anormal olurdu ama note 2 de normal gibi snaki bataryası malum sağlam baya laptop gibi :)

Valla benim telefonum note 1 bazen 3 saatte doluyor bazende 6 saate yakin suruyor sanirim sorun acik kalan programlar yuzunden
 

burhankoxp22

Üye
kardeş elektronikten anlarım sarj aletinin üzerinde "" buna benzer bir kagıt yada benzeri birşeyde miliamperi yazar senin sarj aletin 1.5miliaperin altında ise normaldir bence onun için çok uzun sürer ama çok fazla miliamperi bir sarj aleti almak zamanla bayaryanı şişirebilir patlayabilir veya cihazı bozar :)
 


Üst Alt