Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
telefonun 8 saatte sarj olması normal mi ?
Sponsorlu Bağlantılar
vulture67
Üye
hiçte normal değil. şarj cihazı 2000 mA gücünde. bende Note II kullanıyorum 1.5 saatte şarj oluyor
aleranol
Üye
Ben kullanıyorum pilimiz 3100 mah. Benim 2 saatte 3saat en geç doluyor. Bir sorun var. Bence bir garantiye göster.
blacktalon
Üye
başka telefon olsaydı çok anormal olurdu ama note 2 de normal gibi snaki bataryası malum sağlam baya laptop gibi
Valla benim telefonum note 1 bazen 3 saatte doluyor bazende 6 saate yakin suruyor sanirim sorun acik kalan programlar yuzunden
burhankoxp22
Üye
kardeş elektronikten anlarım sarj aletinin üzerinde "" buna benzer bir kagıt yada benzeri birşeyde miliamperi yazar senin sarj aletin 1.5miliaperin altında ise normaldir bence onun için çok uzun sürer ama çok fazla miliamperi bir sarj aleti almak zamanla bayaryanı şişirebilir patlayabilir veya cihazı bozar