nokia c3-00 da bu özellik var mı ?
Symbianım ben. Neymiş o biri anlatsa ? c6-01 var.
Symbiandada var bu program . Adı joukispot. istersen link atabilirimSadece tablet için mi o yoksa pcdende bağlanabilir miyim ?
Mantıken bağlanırım.


Sadece tablet için mi o yoksa pcdende bağlanabilir miyim ?
Mantıken bağlanırım.
ben bu programla laptopu internete bağlıyorum ama android 4.0 tabletim görüyor ama bağlanmıyor sanırım yukarda arkadaşın adhoc dediği özellik yok
peki uyduneti nerde kullanıyorsunbende var ama sanırım mobil internetimi bilgisayara paylaştırıyor şnternet paketim 250MB asla yetmez,evde sınırsız bağlantı uydunet var onu bilgisayarıma paylaştırabilseydim iyiydi...
