Telefonumda Şebeke Yok.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

self123

Üye
    Konu Sahibi
Telefonumda Şebeke Yok.
Merhaba. 3 günden beri telefonum mesaja girerken Bazen kapanıp acılıyordu.
Dün aksam telefonum 3 4 kez üst üste kapanıp açıldı 1 dk icinde
Ve acıldığında mesaj göndermek istediğimde Hata yanıtını veriyor
Şebeke yok diyordu ne mesaj atabiliyorum ne mesaj gelebiliyor nede bi kimseyi arayamıyorum.
Sabahtan beri iyice araştırıyorum. Ve sanırsam sorguladım telefonun imei nosu silinmiş. Böle oluncada telefonun büyük bi ön bilgisi silnmiştir gibi konulara rastladım. Bazı sitelerde imei no yükleme gibi programlar var diyorlar. Sizce ne yapmam gerekir? Bana önerebilceğiniz program yada tavsiye varmı? :s

--------------- Ekleme ---------------

Yardım olabileck kimse yokmuuuu :(
 


OğuzcanAbi

Üye
bi format at olmasssa yazılım yükle
 
maxirabit

maxirabit

Üye
ilk önce hattını başka bir telefonda dene çalışıyormu diye.Başka bir telefonda Çalışıyorsa telefonunda yazılımsal hata olabilir.
Başka bir telefonada taktığında hat yine çekmiyorsa oparötürüne söylemen lazım.
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
arkadaşların dediğini yap olmazsa servise ver donanımsal da olabilir.
 

self123

Üye
    Konu Sahibi
Hattım baska telefonlarda çalışıyor.
Baska hatta taktım telefonuma calısmadı. Sanırsam dün fazla formattan bozulmş olabilir. Teknik servise götüremem şuan. Eğer bilgisayarda halledilebilecekse bi programla , imei yükleme gibi bişey varsa önerebilirseniz sevinirm.Bi program denedim fakat cin telefnlarında uyumluymus o yzden olmadı :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt