self123
Üye
Telefonumda Şebeke Yok.
Merhaba. 3 günden beri telefonum mesaja girerken Bazen kapanıp acılıyordu.
Dün aksam telefonum 3 4 kez üst üste kapanıp açıldı 1 dk icinde
Ve acıldığında mesaj göndermek istediğimde Hata yanıtını veriyor
Şebeke yok diyordu ne mesaj atabiliyorum ne mesaj gelebiliyor nede bi kimseyi arayamıyorum.
Sabahtan beri iyice araştırıyorum. Ve sanırsam sorguladım telefonun imei nosu silinmiş. Böle oluncada telefonun büyük bi ön bilgisi silnmiştir gibi konulara rastladım. Bazı sitelerde imei no yükleme gibi programlar var diyorlar. Sizce ne yapmam gerekir? Bana önerebilceğiniz program yada tavsiye varmı?
--------------- Ekleme ---------------
Yardım olabileck kimse yokmuuuu
Dün aksam telefonum 3 4 kez üst üste kapanıp açıldı 1 dk icinde
Ve acıldığında mesaj göndermek istediğimde Hata yanıtını veriyor
Şebeke yok diyordu ne mesaj atabiliyorum ne mesaj gelebiliyor nede bi kimseyi arayamıyorum.
Sabahtan beri iyice araştırıyorum. Ve sanırsam sorguladım telefonun imei nosu silinmiş. Böle oluncada telefonun büyük bi ön bilgisi silnmiştir gibi konulara rastladım. Bazı sitelerde imei no yükleme gibi programlar var diyorlar. Sizce ne yapmam gerekir? Bana önerebilceğiniz program yada tavsiye varmı?

--------------- Ekleme ---------------
Yardım olabileck kimse yokmuuuu

