Telefonum Hemen Isınıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bountykiller

bountykiller

Üye
aslında dediğin mantklı . vidaları açıp ekran + bord+ batarya olarak kullanırsak çok ısınma yapmaz ama kırılma tehlikesi var :D
 


vada_vada

Üye
aslında dediğin mantklı . vidaları açıp ekran + bord+ batarya olarak kullanırsak çok ısınma yapmaz ama kırılma tehlikesi var :D
sahsen ben ısınmasından şikayetci değilim kışın cok yararlı oluyo hatta kış aylarında nasıl dahada ısınır diye denemeler yapıyorum ısıyı birazdaha artırmayı basarırsam yumurta kızartacam :D:)
 
aleranol

aleranol

Üye
aslında telefonun temizlenmesi gerekli zamanla hava alabileceği yerlerde tıkandığı için. Temizleyebilirseniz temizleyin derim. Özellikle de aralar filan sıkışan çıkmayan lanet tozlar.
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
versiyon attır telefona v60tı galiba en son onu yükle indirme yapmadığın zaman 3gyi kapat opera kullan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt