Nokia C7 Belle RefreshTel modeliniz ve sürümü yazar mısınız?
Nokia C7 Belle Refresh
Hack işlemini doğru yaptığınıza emin misiniz?
rom patcher uygulamasındaki yamaları aktif yaptınız mı?
İnstaller.exe dosyasını //C/sys/bin klasörüne attınız mı?
+ hangi yöntem ile hacklediniz cihazınızı tavsiyem Norton yöntemi ile tekrar deneyiniz?
exe dosyasını C:/sys/bin klasörüne atıp telefonu yeniden başlatın, Ayrıca
installserverRP+v1.7.rmp yamasını C:/patches klasörüne atıp Rompatcher uygulamasını çalıştırın ve diğer yamalarla beraber atmış olduğunuz yeni yamayıda aktif edin, hack işleminiz tamamlanmış olacaktır...
İnstaller server Refresh.rmp yamasını fotoda gördüğün şekilde D/Patches klasörüne attım + C/patches klasörüne de attım ben yamaların 3'üde aktif olmalı kardeş
Evet hocam ikisi var yeni mi çıktı bu bu yama

İnstaller server Refresh.rmp yamasını fotoda gördüğün şekilde D/Patches klasörüne attım + C/patches klasörüne de attım ben yamaların 3'üde aktif olmalı kardeş
D/ patchers dosyasını sil sadece c de kalsın telefonu kapatıp aç düzelmesi lazım düzelmesse phoenix ile flash at kesin düzelir.
+ benim cihaz şuan hackli ve 3 fotodaki görüntüler benim cihaza ait bende sorun yok yani 
Biraz fazla oldum kusura bakmayın ama bu yamayı nasıl atacağızyanlış alıntı oldu galiba sorun benim cihazımda diil konuyu açan arkadaşın cihazında+ benim cihaz şuan hackli ve 3 fotodaki görüntüler benim cihaza ait bende sorun yok yani
![]()

Biraz fazla oldum kusura bakmayın ama bu yamayı nasıl atacağız![]()

estağfirullah kardeş, yukarıda verdiğim linkteki yamayı indirdiysen Xplore'yi açıp yamayı C veya D klasöründeki patches klasörüne at![]()
hocam yaptım fakat install server refresh.rmp olarak attı onu da ekleyemiyorum
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Böyle oluyor sizin gösterdiğiniz gibi değil.

hah şimdi ortadaki refresh'in üzerine tıklarsanız oda yeşim olacak + sağ alt taraftaki seçenek tuşundan 3'ünüde otomatik yapın düzelecektir![]()

