Telefonum Hackli Olmasına Rağmen Hata Veriyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ilysblc

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum Hackli Olmasına Rağmen Hata Veriyor
İyi günler arkadaşlar, telefonum hackli fakat uygulma yüklerken sertifika hatası veriyor sebep ne olabilir. Ayrıca mağzadan birşey indiremiyorum hata veriyor. Şimdiden teşekkür ederim .
 


___kaptan___

___kaptan___

Üye
Tel modeliniz ve sürümü yazar mısınız?
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Nokia C7 Belle Refresh

Hack işlemini doğru yaptığınıza emin misiniz?
rom patcher uygulamasındaki yamaları aktif yaptınız mı?
İnstaller.exe dosyasını //C/sys/bin klasörüne attınız mı?

+ hangi yöntem ile hacklediniz cihazınızı tavsiyem Norton yöntemi ile tekrar deneyiniz?
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
exe dosyasını C:/sys/bin klasörüne atıp telefonu yeniden başlatın, Ayrıca
installserverRP+v1.7.rmp yamasını C:/patches klasörüne atıp Rompatcher uygulamasını çalıştırın ve diğer yamalarla beraber atmış olduğunuz yeni yamayıda aktif edin, hack işleminiz tamamlanmış olacaktır...
 

ilysblc

Üye
    Konu Sahibi
Hack işlemini doğru yaptığınıza emin misiniz?
rom patcher uygulamasındaki yamaları aktif yaptınız mı?
İnstaller.exe dosyasını //C/sys/bin klasörüne attınız mı?

+ hangi yöntem ile hacklediniz cihazınızı tavsiyem Norton yöntemi ile tekrar deneyiniz?

hocam zaten şu ana kadar böyle bir hata almıyordum şu bir haftadır oluyor hiç birşey yükleyemiyorum
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye




İnstaller server Refresh.rmp yamasını fotoda gördüğün şekilde D/Patches klasörüne attım + C/patches klasörüne de attım ben yamaların 3'üde aktif olmalı kardeş
 

ilysblc

Üye
    Konu Sahibi
exe dosyasını C:/sys/bin klasörüne atıp telefonu yeniden başlatın, Ayrıca
installserverRP+v1.7.rmp yamasını C:/patches klasörüne atıp Rompatcher uygulamasını çalıştırın ve diğer yamalarla beraber atmış olduğunuz yeni yamayıda aktif edin, hack işleminiz tamamlanmış olacaktır...

hocam hackli şu an telefonum tekrar bu işlemleri yapmam mi lazım?

- - - Eklendi - - -





İnstaller server Refresh.rmp yamasını fotoda gördüğün şekilde D/Patches klasörüne attım + C/patches klasörüne de attım ben yamaların 3'üde aktif olmalı kardeş

hocam aynı şekilde bende de öyle fakat bende iki tane var
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
hmm o zaman sende installer server RP+ ile Open4All vardır kardeş Refresh hack konularında İnstaller server refresh.rmp yaması olmalı kardeş Xplore ile o yamayı belirttiğim klasörlere atmalısın :)
 

ilysblc

Üye
    Konu Sahibi
Evet hocam ikisi var yeni mi çıktı bu bu yama
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Evet hocam ikisi var yeni mi çıktı bu bu yama

Refresh çıktıktan sonra refresh'i hacklemek için bu yama çıktı kardeş :)

- - - Eklendi - - -

buyur kardeş sonraki yamayı burdan edinebilirsin:

Link:
 
hizan

hizan

Üye




İnstaller server Refresh.rmp yamasını fotoda gördüğün şekilde D/Patches klasörüne attım + C/patches klasörüne de attım ben yamaların 3'üde aktif olmalı kardeş

D/ patchers dosyasını sil sadece c de kalsın telefonu kapatıp aç düzelmesi lazım düzelmesse phoenix ile flash at kesin düzelir.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
D/ patchers dosyasını sil sadece c de kalsın telefonu kapatıp aç düzelmesi lazım düzelmesse phoenix ile flash at kesin düzelir.

yanlış alıntı oldu galiba sorun benim cihazımda diil konuyu açan arkadaşın cihazında :D + benim cihaz şuan hackli ve 3 fotodaki görüntüler benim cihaza ait bende sorun yok yani :kıskıs:
 

ilysblc

Üye
    Konu Sahibi
yanlış alıntı oldu galiba sorun benim cihazımda diil konuyu açan arkadaşın cihazında :D + benim cihaz şuan hackli ve 3 fotodaki görüntüler benim cihaza ait bende sorun yok yani :kıskıs:
Biraz fazla oldum kusura bakmayın ama bu yamayı nasıl atacağız:)
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Biraz fazla oldum kusura bakmayın ama bu yamayı nasıl atacağız:)

estağfirullah kardeş, yukarıda verdiğim linkteki yamayı indirdiysen Xplore'yi açıp yamayı C veya D klasöründeki patches klasörüne at :)
 

ilysblc

Üye
    Konu Sahibi
estağfirullah kardeş, yukarıda verdiğim linkteki yamayı indirdiysen Xplore'yi açıp yamayı C veya D klasöründeki patches klasörüne at :)

hocam yaptım fakat install server refresh.rmp olarak attı onu da ekleyemiyorum

- - - Eklendi - - -


Böyle oluyor sizin gösterdiğiniz gibi değil.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
hocam yaptım fakat install server refresh.rmp olarak attı onu da ekleyemiyorum

- - - Eklendi - - -


Böyle oluyor sizin gösterdiğiniz gibi değil.

hah şimdi ortadaki refresh'in üzerine tıklarsanız oda yeşim olacak + sağ alt taraftaki seçenek tuşundan 3'ünüde otomatik yapın düzelecektir :)
 

ilysblc

Üye
    Konu Sahibi
- - - Eklendi - - -

hah şimdi ortadaki refresh'in üzerine tıklarsanız oda yeşim olacak + sağ alt taraftaki seçenek tuşundan 3'ünüde otomatik yapın düzelecektir :)

hocam orası yeşil olmuyor sorun orda sadece çarpı çıkıyor:)
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
bu dosyayı Xplore ile //C/sys/bin klasörü içine atınız

Link:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt