Telefonum 100 metreden aşağı düştü :(

Sponsorlu Bağlantılar

marist

marist

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum 100 metreden aşağı düştü :(
N97 telefonum 100 metrede aşağı düştü , düşüncede kLavye açılmış ekran yere doğru gelmiş şekilde düşmüştü. Hemen inip gidip baktım kapanmamıştı bile çalışıyordu ama bu ilerde sorun olur mu acaba :(
 


codblackops2

codblackops2

Üye
:ohannes: sen tuz buz olmadığına dua et bence :D
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
100 metre :hmmm rezidanstamo oturuyorsun mübarek
 
Akıncı

Akıncı

Üye
nerden düştü :blink:
 

emreolol

Üye
n97 bu yav tank gibi telefondur biseycigi olmaz ciddiyim
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
vasfi eminmisin yüz metre olduğuna :hmmm
 
achambo

achambo

Üye
N97 telefonum 100 metrede aşağı düştü , düşüncede kLavye açılmış ekran yere doğru gelmiş şekilde düşmüştü. Hemen inip gidip baktım kapanmamıştı bile çalışıyordu ama bu ilerde sorun olur mu acaba :(

benim telefon 3 metredende düşse o şekilde oluyo:D

iyi ki toprağa düşmüş inş. bişey olmaz


- - - Eklendi - - -



sadece seninkiler değil tüm symbian cihazları :ehe

benimki takoz kabul ediyorum:ehe kafa yarmakta üstüne yok
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Allah aşkına bir de çatıdan düştü diyorsun 25 katlı mi ev :D
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
100 cm demek istemiştir herhalde,yoksa 100 mt.olması için gökdelen den düşürmesi gerek.eğer bunlardan birisi de değilse rüyasında öyle görmüştür:)
 


Üst Alt