sen tuz buz olmadığına dua et bence
![]()

100 metrerezidanstamo oturuyorsun mübarek

nerden düştü![]()

n97 bu yav tank gibi telefondur biseycigi olmaz ciddiyim

vasfi eminmisin yüz metre olduğuna![]()

Ölçmedim de öyle tahmin ediyorum damdaydım tahtanın üstünde ordan düştü![]()

birşey olmaz nokianin takozlarına merak etme![]()

Benim telefonum takoz değil taaaaaam mı![]()
![]()

sadece seninkiler değil tüm symbian cihazları![]()
Laf söyLetmem telefonuma 
N97 telefonum 100 metrede aşağı düştü , düşüncede kLavye açılmış ekran yere doğru gelmiş şekilde düşmüştü. Hemen inip gidip baktım kapanmamıştı bile çalışıyordu ama bu ilerde sorun olur mu acaba![]()

sadece seninkiler değil tüm symbian cihazları![]()
kafa yarmakta üstüne yok
Sıkıyosa gel tokuşturaLımLaf söyLetmem telefonuma
![]()

benim telefon 3 metredende düşse o şekilde oluyoiyi ki toprağa düşmüş inş. bişey olmaz- - - Eklendi - - -benimki takoz kabul ediyorum
kafa yarmakta üstüne yok

benim n73 kimseyi rakip tanımaz![]()

Allah aşkına bir de çatıdan düştü diyorsun 25 katlı mi ev![]()

- - - Eklendi - - -
Benimde N97 napaK yani![]()


100metre normal bir mesafe değil 
