lolaman
Üye
Telefonu hackledik ama bir maddeyi atladım :D
. Öncelikle NortonSymbianHackLDD.sis
uygulamasınıyükleyin.
2. Uygulamayı başlatın.
3. Sırasıyla Seçenekler- AntiVirus - Quarantine list deyin.
4.Seçenekler- Restore All
deyin ve gelen "Do you really want to restore this entry from quarantine?" sorusuna Evet deyin.
5.
Uygulamadan 2. Uygulamayı başlatın.
3. Sırasıyla Seçenekler- AntiVirus - Quarantine list deyin.
4.Seçenekler- Restore All
deyin ve gelen "Do you really want to restore this entry from quarantine?" sorusuna Evet deyin.
5.
çıkın ve
-uygulama yöneticisinden Symantec Symbian Hack'i kaldırın.
Ayrıca C:\shared\folder(burda içerisinde symantec geçen bir klasör olacak) klasörünü silin.6. RomPatcherPlus_3.1_LiteVersion.sisx uygulamasını telefon hafızasına kurun.
7. Uygulamayı başlatın ve sırayla Open4all ve Installerserver'in üstüne gelip Options - Add to auto deyin. Garanti olsun diye telefonu kapatıp-açın.
,
Ben 5. maddeyi yapmadım çünkü shared folder diye bi klasör yoktu shared diye bi klasör yoktu zaten bende yapmadım ama telefonu hackledim çalışıyor şuan hack yükleyebiliyorum herşeyi birde garantisi bozuldumu telefonun hackledik ama inşallah bozulmaz garantisi bozulmuşmudur sizce?
Ayrıca C:\shared\folder(burda içerisinde symantec geçen bir klasör olacak) klasörünü silin.6. RomPatcherPlus_3.1_LiteVersion.sisx uygulamasını telefon hafızasına kurun.
7. Uygulamayı başlatın ve sırayla Open4all ve Installerserver'in üstüne gelip Options - Add to auto deyin. Garanti olsun diye telefonu kapatıp-açın.
,
Ben 5. maddeyi yapmadım çünkü shared folder diye bi klasör yoktu shared diye bi klasör yoktu zaten bende yapmadım ama telefonu hackledim çalışıyor şuan hack yükleyebiliyorum herşeyi birde garantisi bozuldumu telefonun hackledik ama inşallah bozulmaz garantisi bozulmuşmudur sizce?


