Telefonu hackledik ama bir maddeyi atladım :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu hackledik ama bir maddeyi atladım :D
. Öncelikle NortonSymbianHackLDD.sis
uygulamasınıyükleyin
.
2. Uygulamayı başlatın.
3. Sırasıyla Seçenekler- AntiVirus - Quarantine list deyin.
4.Seçenekler- Restore All
deyin ve gelen "Do you really want to restore this entry from quarantine?" sorusuna Evet deyin.
5.
Uygulamadan
çıkın ve
-uygulama yöneticisinden
Symantec Symbian Hack'i kaldırın.
Ayrıca C:\shared\folder(burda içerisinde symantec geçen bir klasör olacak) klasörünü silin.
6. RomPatcherPlus_3.1_LiteVersion.sisx uygulamasını telefon hafızasına kurun.
7. Uygulamayı başlatın ve sırayla Open4all ve Installerserver'in üstüne gelip Options - Add to auto deyin. Garanti olsun diye telefonu kapatıp-açın.

,
Ben 5. maddeyi yapmadım çünkü shared folder diye bi klasör yoktu shared diye bi klasör yoktu zaten bende yapmadım ama telefonu hackledim çalışıyor şuan hack yükleyebiliyorum herşeyi birde garantisi bozuldumu telefonun hackledik ama inşallah bozulmaz garantisi bozulmuşmudur sizce?
 


_RYUK_

_RYUK_

Üye
x plore ile bak o klosorun olması gerekiyor
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Bi problem çıkarırmı ki garantisi bozulmuşmudur hem..

- - - Eklendi - - -

Bu arada x plore nedir ben hala garantisi gittimi onu merak ediyorum :D
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Garantisi Cihazı böyle verirsen gider :D
Ofw Ye Dönüp Verirsen Bir Şey Olmaz
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
servise gitmeden format atarsan birşey olmaz

x-plore dosya yöneticisidir.
X-plore yükle ve C/ sürücüsünü aç shared/ folder klasörünü sırayla aç ve istenilen dosyayı sil
 
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
Bende silmedim o dosyayı sorun olmadı. Uzun zamandır böyle :D
 
0yLesineBiri

0yLesineBiri

Üye
Silmesen de olur o dosyayı . Rompatcheri kurmaktır asıl amaç kurdunsa işlem tamamdir . Garanti konusu format attığın an telefon eski isi gibi olur .
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
format atıp verirsen birşey olmaz
 
marist

marist

Üye
Hiç ßirşey 0Lmaz. ßende SiLmiyorum.
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi bunu attım kolaymış bu hack işi bu arada benle aynı kaderi paylaşan arkadaşlar çok teşekkürler.Format işi nasıl olcak bi soft format var bi hard format var hangisini atmak gerekir bu ofw nasıl bişey :D bide flash falan atıyolar o nasıl daha very acemiyim ben :D
 

mcRaLemRem

Üye
very ne kardeşim ya kelimeyi gördüm tüylerim diken diken oldu
 
codblackops2

codblackops2

Üye
bende silmedim korkma bişi olmaz :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt