Telefonlari İŞlemcİ Ve Ramlerİ

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

eon

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 5 2006, 05&#58;40 PM) [post=272344]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
n70 aynı 6630 la ıslemcılerı 220mhz ARM5 galıba adı da&#33;
[/b][/quote]

hayir verdigin bilgler biraz eksik ve yanlis. tam dogrusu soyle olacak : 32-bit RISC ARM9 @ 220 MHz islemci &#33;&#33;&#33; tesekkurler...
 


eon

Üye
<div class='quotetop'>(tantini 6680** &#064; Feb 7 2006, 10&#58;52 AM) [post=273736]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
peki beyler; bu Fexplorer programinda compress memory yapiyoruz; 7000kb deb en fazla 8250ye kadar compress yapiyo; yani telefonun ram i 22mb sa niye 8 mb gösteriyo?? bu konu hakkinda bilgisi olan??
[/b][/quote]

20 mb ram var ama kullanilir gorunen 8 mb&#39;dir. gerisini telefon kendisi icin kullaniyor.
 
amedian

amedian

Üye
birde n70 22mb dahilisi yalan yani 32 filan degil
 
neoki

neoki

Üye
valla kardeş bendede N90 öle 32mb diil 25 mb gösterio acaba benimkindemi sorun var :S
 

Quadriceps

Üye
<div class='quotetop'>(eon &#064; Feb 7 2006, 11&#58;31 AM) [post=273741]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

20 mb ram var ama kullanilir gorunen 8 mb&#39;dir. gerisini telefon kendisi icin kullaniyor.
[/b][/quote]

Evet eon burada en doğrusunu söylüyor tamam biraz acımasız bir eleştiri olacak ama kabul etmek gerekirse ben ce orada yazılması gereken ram ler kullanılan ramler olmalıydı n-gage 20 mb falan bos bence 12mb yazmak daha doğru olurdu kanımca.
 
Dark saga

Dark saga

Üye
k700i nin kaç bilen warmı ram we işlemci ben aradım bayaa ama bulamadım? bide n80 i bilen?
 

cumcum23

Üye
telefonuma ram takmamışlar

bende diyom niye hafif bu telefon
 

RockFord Fosgate

Üye
bence sen taktır bı 512 lık ddr2 )
 
cmert

cmert

Üye
sx1 in cpu su 120mhz yazılmış ama bu telin günbegün geliştirildiği unutulmuş şu anki o/c patchleriyle 120mhz yi 180mhz ye kadar yükseltmek mümkün.benim SXone şu an 168mhz mesela SXone kağıtüstü değerleri altüst eder böyle
 

RockFord Fosgate

Üye
SX1 hakkaten enteresan bı alet yaw bı tanede bn mı alsam ))
 
enigma

enigma

Üye
<div class='quotetop'>(ardadoganer &#064; Feb 5 2006, 03&#58;37 PM) [post=272278]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
sx1in raminin daha hic 8i gectiğini görmedim oda tel ilk acıldığında işlem yapmamısken falan 8 sonra 6ua 7ye düşüyo..12mb abartı olmus 6600 ın işlemcisinin düşük olmasına rağmen daha cok n-gage oyunu calıstırmasının sebebi ramdir ve yukarda 6 yazmıs peah
[/b][/quote]
sistemindeki boşta kalan ram miktarı senin dediğin. 6600 da 10 mb ram var ama ya 8-9 arasında gösterir. yani 1-2 mb ram kullanılıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt