eon
Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate @ Feb 5 2006, 05:40 PM) [post=272344]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
n70 aynı 6630 la ıslemcılerı 220mhz ARM5 galıba adı da!
[/b][/quote]
hayir verdigin bilgler biraz eksik ve yanlis. tam dogrusu soyle olacak : 32-bit RISC ARM9 @ 220 MHz islemci !!! tesekkurler...
n70 aynı 6630 la ıslemcılerı 220mhz ARM5 galıba adı da!
[/b][/quote]
hayir verdigin bilgler biraz eksik ve yanlis. tam dogrusu soyle olacak : 32-bit RISC ARM9 @ 220 MHz islemci !!! tesekkurler...
