Telefondan PC'ye DLNA

  • 20 Temmuz 2014
  • 482 Okunma
  • 14 Cevap

  1. Arkadaşlar Telefon ekranını pc ye verebiliyorum fakat pc ekranını telefona vermenin bir yolu var mı acaba? cihaz s3 mini
     


    Yazan: @@DiAbLo@@
  2. Bu program işe yarıyor mu peki? Ben bilgisayardan yaptıklarımı bir yandan da telefonla izlemek istiyorum
     
  3. Bunlarla direk bilgisayarı kontrol edersin.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. O da senin dediğine pek uymaz
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. Yani ben bilgisayarda film izlerken telefondan da aynı anda izlemek istiyorum bunu yapamaz mıyım?
     
  6. Yapılabilir olması lazım. PC ye geçince biraz bakarım.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. Tamam kardeşim bekliyorum şimdiden teşekkürler
     
  8. Tamam kardeşim dediğim gibi film izlerken pc dekini telefona istiyorum. Yani dlna daki gibi telefondakini pc ye değil :D bu arada gerçekten sağol
     
  9. Bu paylaştığım uygulamanın çalışması lazım. Yani bak, eğer tek istediğin film izlemek ve dosya göndermek ise o iş kolay. Sen bana tam olarak öyle demedin.

    Bak şu uygulama işe yaramalı yani.
    AirStream: Stream PC on mobile - Google Play'de Android Uygulamaları
     
  10. Yani benim genel olarak yapmak istediğim bu. Hani tek tek yapılanları görmek istemiyorum. Sadece film müzik vs bunları telefondan yönetmek değil pc den yönetmek istiyorum. İzlediğim filmin direk telefona çıkmasını istiyorum. bu uygulama o işi görür mü?
    ---
    Şu an indiriyorum uygulamayı sonucu yazarım kardeşim.
     
  11. Evet kullanabilirsen işini görür.
     
    @@DiAbLo@@ bunu beğendi.
  12. kardeşim kesinlikle işe yaradı ve mükemmel bi uygulama yalnız bunun pc için olanını da yüklemek gerekiyor. Sonra pc içindeki her dosyaya ulaşıp açabiliyorsun :tşk:
     
  13. Bu tarz uygulamarın hepsi pc yazılımı istiyor
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    @@DiAbLo@@ bunu beğendi.
Yüklüyor...
20/10/2018 - 17:35