Telefonda Yanlış aramaya ilginç yanıtlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
:::burak:::

:::burak:::

Üye
    Konu Sahibi
Telefonda Yanlış aramaya ilginç yanıtlar
- Alo Şeyda oradamı
- Hayır
- Neden
- Bilmem
- Ama orada olmalı
- Ama yok
- Eminmisiniz
- Hayır adım Hülya
- Çok iğrençsiniz biliyomusunuz
- Biliyorum, başka soru
- Yaş kaç Hülya
- 8 buçuk ama bir ay sonra 9 olucam
- (ÇAAAT!) diit diit diit .

...............................................

- aloo
- fatmayla görüşecektim
- yok güzelim. dunyayı kurtarmaya gitti. son aldigi is supermeni asmis da.
- ....................

- aloo
- kemal evde mi?
- yok canim evde. bu ülkede hayat yok dedi, basti uzaya gitti.
- ....................

- aloo
- sermin sen misin?
- bilmem ki. bi dakka bekleyin aynaya bakıp geliyim.
- hönk...

- aloo
- suat nerede?
- valla en son başbakanla görüşmeye gidiyorum dedi. bi tımarhaneye bak istersen


- aloo
- kadir evde mi?
- yok kardeş. son gördüğümde dua ediyodu, bir baktık uçmuş.
- yaaaaaaaaaaa.

- Alo Naci evdemi
- Evde (ÇAAAT!)
- Alo alo
diit diit diit
................................
- Alo Kamil abi evdemi
- Evde körolacasıca hala bi iş bulamadı Allah'ın cezası
- Ee ben sonra ariyim yenge
...............................
- Alo Muzaffer bey evdemi
- Buyrun benim
- Selam dünyalı biz dostuz, ehehuhehe
- ulan genemi siz
...............................
- Alo Mustafa Beyle görüşebilirmiyiz
- Kim arıyodu
- FBI!
...............................
- Alo Mehmet oradamı acaba
- Evet
- Hımm peki Cavit oradamı
- Evet oda burada
- Peki Kenan oradamı
- Evet, beyfendi dalgamı geçiyosunuz siz
- Suphi ?
- (ÇAAAT!) diit diit diit
...........................
- Alo Muratla görüşebilirmiyim
- Bilmem daha önce hiç denedinizmi
 
  • Beğen
Tepkiler: SON KRAL65


Master_Evil

Master_Evil

Üye
kim uydurduysa baya yavan olmuş bunlar
 

researcher

Üye
ya master o kadar acımasız olma...ben ce komik olmus.... :)
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
:kop::kop::kop:çok komikler, teşekkürler...
 

worldcild

Üye
evet fena sayılmaz ama biraz uyduruktan gibi

bn size yasadıgım bişeyı dip not ekleyım..izmirde arkadaslarla urlaya gidecektık..brine yolda sorduk..arabayı kullanan arkadasım eğildi adam sordu
ARKADAS:abi urlaya yoluna nerden cıakrız
ADAM:muğlamı?
ARKADAS:muglada olur abi:)
biz bi koptuk zaten varya sonra adamda kopmaya basladı:P:D
 

omayra

Üye
Bababannem amcamlarda iken, amcamın oğlunun kız arkadaşı aradığındaki konuşma :

Kız : iyi günler teyze, Erkan orda mı?
Babaannem : Napacan kızım Erkan'ı sen?
Kız : Şey arkadaşıyım da konuşacaktım
Babaannem : Kızım şimdi aşk değil okul zamanı, Erkan okulda, bu saatte evde ne işi varmış oğlanın? Hem kız kısmısı aramaz erkeği, erkek koşar kızın peşinde. Ne arayıp rahatsız ediyorsun? Bir daha arama.
Kız : ıııııııııı
Babaannem : Haydi iyi günler ve çaattt

Tabii ki ondan sonra evde kopuyor kızılca kıyametler :)
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
eline saglık :oke:
 
prince14

prince14

Üye
ne diyim emegine sağlık..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DestaNPreNS
Cevap
0
Görüntüleme
514
DestaNPreNS
d€rVish
Cevap
4
Görüntüleme
1K
Reşwan
milagros_zuzu
Cevap
15
Görüntüleme
802


Üst Alt