"Telefonda Bekaretimi Kaybettim..."

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
"Telefonda Bekaretimi Kaybettim..."
"Telefonda Bekaretimi Kaybettim..."



Tunus'ta 20 yaşındaki bir genç kızla 30 yaşındaki bir adam telefonda konuşmaya başladı. Birkaç hafta konuşmalar "telefonda seks" dönüştü. Geçen ay çift telefonda seks yaparken genç kız bekaretini kaybetti. Kızın ailesi de adamı kızlarının bekaretini bozduğu için dava etti.
Kuveytli El Quds gazetesine konuşan ailenin avukatı Maha al Metebaa, "Eğer adam, telefonda açık seçik sözler etmiş olmasa, genç kız şu anda bakire olacaktı. Tecavüzden ne farkı vardır" dedi.
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Acaba kaç yıl yerim :pro:
 
Nazy

Nazy

Üye
telefonda seks i duymuştum ama
bekaret kaybını ilkdefa duyuyorum
teknoloji baya gelişmiş
 
POWER

POWER

Üye
Ne alaka yaw adam napsın kadın öleyse :ss
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
ohaaaaaaaaaaa nası kaybetmiss:kop:
 
Altun.

Altun.

Üye
cep to bekaret

telsimin yeni hizmeti hayırlı olsun....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt