hakan.620
Üye
-
Konu Sahibi
-
Öncelikle Microsoft hesabından yaşını büyült, telefonun yedeğini al sonra telefonu sıfırla. Sıfırlama yaptıktan sonra hesabını tekrar tanımla ayarlar ve uyg. otomatik yükleniyor.
Evet küçük açtığın için ailem kurulumu gerektirir, çocukların mağazadan alışverişi kısıtlı yapılıyor. o yüzden şimdi söylediğim gibi telefonu sıfırlayarak tekrar kurulun yap. İnşallah sıkıntın kalmaz.
insallah ta telefoncu bunu yapmismidr onu dusunuyom
daha önce başkası böyle konu açmıştı. telefoncuya götürmüştü fakat yapamamıştı
Ben Lumia 800 u kardeşime verdim ve yaşı 16.ondada ailem kurulumu istedi ve kendi hesbıma girdim ailem kısmına kardeşmi ekledim market konusunda tam yetkiyide verdim şimdi sorunsuz kullanıyor.abin falan varsa onlardan rica etsen ailem grubu oluşturup seni ekleseler sorun çözülür.telefonun sana aile kurulumu yapbdediğinde varsa buyugunun msn ini gir oda bu talebi Hotmail.com dan girip kabul edicek ve san yetki verecek.hepsi bu kadar.
Yeni hesap demedim ki ben :/
ben bunu kaç kere söyledim aynı sorun bendede vardı pcden microsoft hesabıma girdim yaşımı büyülttüm oldu. Bu kadar basit işi niye büyüttünüz anlayamadım
cok komiksiniz ben 1aydir urasiyom diyom siz ise yasini buyut yeter diyosunz
degil yasimi hesap bile degstirdim hata 3tane olmadi...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?