Telefona Gelen Reklamların Şikayet Edilecegi Kurumlar Ve Mesaj Kısa Kodları

Sponsorlu Bağlantılar

Wandeta

Wandeta

Üye
    Konu Sahibi
Telefona Gelen Reklamların Şikayet Edilecegi Kurumlar Ve Mesaj Kısa Kodları
E-ticaret Kanunu'nun 01/05/2015 tarihinden itibaren yürürlüğe giren 14'üncü maddesi ile 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu'nun 50'nci maddesinde değişiklikler yapılmıştır. Söz konusu değişiklikler ile Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından yetkilendirilen işletmecilerin; kendi abone ve kullanıcılarına sundukları hizmetlere ilişkin pazarlama, tanıtım gibi maksatlarla yapacakları haberleşmelere ilişkin yükümlülükler getirilmiş ve konuya ilişkin Usul ve Esaslar hazırlanmıştır.


Bu kapsamda,

Elektronik haberleşme sektöründe faaliyette bulunan ve hizmet alınan işletmecinin (Avea İletişim Hizmetleri AŞ, Superonline İletişim Hizmetleri AŞ, TTNET AŞ, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ, Türk Telekomünikasyon AŞ, Türksat Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme AŞ, Vodafone Telekomünikasyon AŞ, vb.) sunduğu hizmetlere ilişkin pazarlama ve tanıtım gibi iletilerine yönelik şikâyet başvuruları Kurumumuza yapılabilecekdir.


Söz konusu hizmetler dışındaki konularda gelen iletilere yönelik şikâyet başvurularının ise Gümrük ve Ticaret Bakanlığına yapılması gerekmektedir.



Yukarda ismi geçen firmalarla ilgili şikayetlerin yapılacagı yer : Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK)




Yukarda ismi geçen firmalar dışındaki şikayetlerin yapılacagı yer : Gümrük ve Ticaret Bakanlığına




Mesajlarda gelen kısa kodlar ( B222--B999 vss )


 
Son düzenleme:


Üst Alt