Telefon tavsiyesi

3onur5

Üye
ASUS Zenfone alırdım özelliklerine göre fiyat oldukça iyi.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:

Nextman

Emekli Yönetici
Büyük yazım şekli kullanmayınız
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

çaminci

Üye
Akıllara zarar bataryası var huawei g7nin güncelleme konusunda biraz yavaş olduğu doğrudur ama
 
Tepkiler: byAndroid
Asus tavsiye etmiyorum asıl uğraş alanları telefon değil. G7 baştan kaybediyor 5.5 inch bir ekrana 1280x720 çözünürlük olmaz. Yani ikisini de ele Nexuslara yönel
Bu mantık doğru değil bence. Neticesinde Samsung da sadece telefon üretmiyor. İşlemci silikonlarına milyar dolar paralar yatırdılar. Birçok sektörde oynuyorlar ve kesinlikle başarısız değiller. Yiğidi öldür , hakkını yeme. Bence tebrik etmek lazım.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: -Emre, 3onur5 ve byAndroid
    Konu Sahibi
Simdi zenfone 6 mi huawei g7 mi
 

3onur5

Üye
Simdi zenfone 6 mi huawei g7 mi
Az para cok performans istiyorsan asus fiyatı cok iyi asus telefon isinde iyi degil diyenlere aldirma

Biraz daha para ve gorsellik istiyorsan huawei al ve ozellik acisindan biraz daha ustun
 
Tepkiler: byAndroid

Sucrofe

Üye
G7
 
Tepkiler: byAndroid
    Konu Sahibi
Babamda uygun fiyatli oldugundan zenfone diyor bende huawei al diyorum arada kaldik
 

Sucrofe

Üye
Alırken en iyisini alın, G2 veya Nexus 5. G7'nin alüminyum kasa olduğunu bilmiyordum, kesinlikle ikisi arasında G7.
 
    Konu Sahibi
Alırken en iyisini alın, G2 veya Nexus 5. G7'nin alüminyum kasa olduğunu bilmiyordum, kesinlikle ikisi arasında G7.
G7 fiyatina gore tasarimda muthis ya. Cok incr ve aluminyum kasa mevcut 64 bit ama 1.2 ghz islemcili sikinti olur mu acaba ram olayinda sikinti yok
 

Sucrofe

Üye
Bence olmaz.
 
Tepkiler: byAndroid
    Konu Sahibi
Telefon yeni cikti biraz bekleyelim fiyati dusmezde inceleme leri bile yok telin TAA incelesin bakam guleriz biraz
 

lazye

Üye
Huawei g7 tabikide
 
Tepkiler: byAndroid
    Konu Sahibi
12-13 saat ekran suresi veriyormus
 
    Konu Sahibi
Yalandır o kadar ekran süresi veren telefon olsa batarya teknolojisine kimse dil uzatamaz. Ekran parlaklığını 0 yapsan o kadarı zor alırsın.
Zaten onlarda oyle olcmuslerdir hersey kapali sifir parlaklik tasarruf mofunda vs.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Sucrofe

Üye
G7'nin yazılımı iyiyse pilinin iyi gideceğinden şüphem yok.
 
Tepkiler: byAndroid

Emre

Üye