quad4core
Üye
-
Konu Sahibi
-
en yakin arkadasim galaxy mini kullaniyo iyi telefondurevet bende androidli bi telefon düşünüyorum ama androidli cihazlar pahalı oluyor.Galaxy mini'yi önerir misin.
optimus me mantıklı internetten özelliklerine baktım ama daha önce hiç görmedim Ekranı 2'8 inç yazıyor bu büyüklük yeterli midir?Lg optimus me ye bakabılırsın hocam android 2.2 froyolu tasarım ekran kalitesi ve şarj süresi olarak cok guzel telefon 3 ay kullandım.. optımus black almak ıcın satmıstım telefonu fiyatıda 370 tl den falan baslıyor.. ıyı arastırıp bulabılırısn..
haklısın kardeş en fazla 400 tl verebilirim ideos'un fiyatına az önce baktım 570 TL..
hepsiburada' 330 tl'ye galaxy mini buldumLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
en iyisi gio dur.buğün telefonu alacam 4 telefon arasında kararsız kaldım 'galaxy mini. Galaxy gio. Galaxy pro. Lg optimus me. SIZCE HANGISINI ALMALIYIM
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?