telefon şebeke gelicekken, kitleniyor

Sponsorlu Bağlantılar

Burak603

Burak603

Üye
    Konu Sahibi
telefon şebeke gelicekken, kitleniyor
nokia 603 kullanıyorum Telefon hatsız halde çalışıyor ama şebeke gelince Telefon kitleniyor donuyor , Lütfen bi çözüm hat yokken de çalışıyor hat içinde olunca hatsız modda iken de çalışmakta ama şebekeyi açınca gidiyor kapatıp açmam lazım
 

burakhas19

Üye
f secure var başka sim kart takınca şebekenin çekmesini engelliyodür o programı sil bidaha dene
 


Üst Alt