Haber Telefon program yüklemiyor ?? yardım [Çözüldü] :D


Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
    Konu Sahibi
Ya arkadaşlar, son zamanlarda iice sorun çıkmaya başladı. Programın herhangi bir kalıntıları dosyaları yok. Yani ilk defa yüklüyorum.. Şimdi şu resime dikkat edin herhangi bi programda da oluyor... Yükle diyorum, fakat (sonraki) ye basıyorum, sanki basılmı yo. İlerlemiyo. Sonraki yazısının üstüne basıyom. Dokunmatik çalışmadı farzet.. Basıyom basıyom olmuyo..
Ama iptal diyince iptal e basınca iptal oluyo.. Yardım edin lütfenn..



................................
Çözüm tarihi, 19.04.2015

Şimdi arkadaşlar sorunu nasıl çözdün diceksiniz :D

1. Çözüm: Telefonu yeniden başlat ( yeniden başlatınca bazen yüklüyor)

2.Çözüm: Antivirüs programı ile tarattım 2 tane virüs çıktı ( O virüsleri silince düzeldi biraz)


3.Çözüm: Son yüklediğiniz uygulamalara yada sık kullandığınız uygulamalara dikkat edin.
Şuan aynı sorunu yaşıyodum, yüklemiyodu. Şüphelendiğim programları kaldırdım düzeldi. Ama hangi program yüzünden oluyodu bilmiyordum. Sonra tekrar denedim.
Şu resimdeki ( Ekran ışığını azaltıp - arttırma programı ) bunu kaldırdım. Düzeldi yükledi programları..




Bende bu programı kaldırınca düzeldi sizdede böyle bi sorun olursa, bu program yada başka programları tek tek kaldırıp deneyin benim gibi tespit edin. İşte böyle çözersiniz ;)



LÜTFEN ARKADAŞLAR EMEĞE SAYGI...

Başka sitelerde bu paylaşılırsa Benim paylaştığım ve Çözdüğüm bildirilsin...

Maxicep_ >> Çözüm merkezi

....
 
Son düzenleme:
Invoke

Invoke

Üye
Hiç anlamadım.
 
Invoke

Invoke

Üye
Her uygulamada bu mu oluyor?
 
Invoke

Invoke

Üye
Cihazda sorun vardır belki. Cihaz ne?Romu baştan kur. En temizi. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhmd CR7
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
    Konu Sahibi
Dün Roomladım tap taze.. Ama yine aynı sorun :/
 

Nevarres

Üye
Cihazı kapatıp açın öyle deneyin. Bazen bende de oluyordu kapatıp açınca düzeliyordu.
 
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
    Konu Sahibi
Şuan yine aynısı oldu.. Ewt kapatıp açınca düzeliyodu arada bir
 
Son düzenleme:
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
    Konu Sahibi
Kendi orjinal rom u sitesinden indirip yükledim
 
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
    Konu Sahibi
Hyr. Sonraki yazısının üstüne basıyom. Dokunmatik çalışmadı farzet.. Basıyom basıyom olmuyo.. Ama şimdilik hallettim virüs taraması yaptım 2 tane virüs vardı
 
Son düzenleme:
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Aynı sorun geçen gün Galaxy S (CM11 güncel sürüm 4.4.4 yüklü) ile başıma geldi. Ekran çalışıyor ama Yükle butonuna dokunamıyorsun. Sonradan farkettim ki ekran için kullandığım bir programdan dolayı bu oluyormuş. Pixel smart gibi bir uygulama kullanıyordum, ona girip "Turn off service" i seçtiğimde telefon normale döndü. Daha sonra bulduğum birçok sitede benzer sorunların ekran ışığı ve piksel kontrolü uygulamalarından kaynaklandığını gördüm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhmd CR7
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
    Konu Sahibi
Tamam teşekkür ederim. Allah razı olsu :) ama tam düzelmedi hala
 
Son düzenleme:

Hodor

Üye
klasik androyid sorunları lumiyalarda hiçde böyle sorunlar yok tıkla bitti. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhmd CR7
SHS

SHS

Üye
Aynı sorun geçen gün Galaxy S (CM11 güncel sürüm 4.4.4 yüklü) ile başıma geldi. Ekran çalışıyor ama Yükle butonuna dokunamıyorsun. Sonradan farkettim ki ekran için kullandığım bir programdan dolayı bu oluyormuş. Pixel smart gibi bir uygulama kullanıyordum, ona girip "Turn off service" i seçtiğimde telefon normale döndü. Daha sonra bulduğum birçok sitede benzer sorunların ekran ışığı ve piksel kontrolü uygulamalarından kaynaklandığını gördüm.

bilgi için teşekkürler bazen birbirlerini engelliyorlar (:
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhmd CR7
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
    Konu Sahibi
Cihazda sorun vardır belki. Cihaz ne?Romu baştan kur. En temizi. :D

Sende benim kafadansın :D kardeşim benim :D
Bisey çözülmeyince Hemen format atıp Rom yüklüyom :D

Aynı sorun geçen gün Galaxy S (CM11 güncel sürüm 4.4.4 yüklü) ile başıma geldi. Ekran çalışıyor ama Yükle butonuna dokunamıyorsun. Sonradan farkettim ki ekran için kullandığım bir programdan dolayı bu oluyormuş. Pixel smart gibi bir uygulama kullanıyordum, ona girip "Turn off service" i seçtiğimde telefon normale döndü. Daha sonra bulduğum birçok sitede benzer sorunların ekran ışığı ve piksel kontrolü uygulamalarından kaynaklandığını gördüm.

Arkadaşlar çözdüm sorunu :D ;)
Birazdan anlatcam
Tamamdır düzenledim. Yukarda..
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt