lolaman
Üye
Telefon para yiyor desem yeridir.
Şimdi biz anneme habersiz bir galaxy y aldık.Bu telefonda Wİ-Fİ var bizde de kablosuz ağ var bağlanıyorum sorun yok.İnternette dolaşıyorum sorun yok Wİ-Fİ açık ve bağlanmış şekilde.İnternetten çıkınca olaylar berbatlaşıyor.Wİ-Fİ ile bağlandıgım halde
İnternet kullanım miktarı:323.32kb
Alınan ücret:0.50tl
Kalan 1,35. yazıyor ama her seferinde ben Wİ-Fİ ile bağlanıyorum ama bunun bir yerini etkinleştirmeyi falanmı unuttum yaptıgım tek şey telefonun üst kısmını aşagı kaydırıp Wİ-Fİ resmine tıkladım ve yeşil yandı bağlandım internete bağlandı ama orası kesin başkada birşey seçmedim.Wİ-Fİ den giriyorum yani ama neden para gidiyor anlayamadım?
----------Eklendi @ 12:48:22 ---------- Yazıldı @ 12:22:38 ----------
Bu bölüme kimse bakmıyor değil mi nerde bu androidçiler symbian konusunda milletemi sataşıyorsunuz ne yapıyorsunuz anlamadım ki
İnternet kullanım miktarı:323.32kb
Alınan ücret:0.50tl
Kalan 1,35. yazıyor ama her seferinde ben Wİ-Fİ ile bağlanıyorum ama bunun bir yerini etkinleştirmeyi falanmı unuttum yaptıgım tek şey telefonun üst kısmını aşagı kaydırıp Wİ-Fİ resmine tıkladım ve yeşil yandı bağlandım internete bağlandı ama orası kesin başkada birşey seçmedim.Wİ-Fİ den giriyorum yani ama neden para gidiyor anlayamadım?
----------Eklendi @ 12:48:22 ---------- Yazıldı @ 12:22:38 ----------
Bu bölüme kimse bakmıyor değil mi nerde bu androidçiler symbian konusunda milletemi sataşıyorsunuz ne yapıyorsunuz anlamadım ki


Teşekkürler bu arada ilgilendiğin için...
