Telefon para yiyor desem yeridir.

Sponsorlu Bağlantılar

lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Telefon para yiyor desem yeridir.
Şimdi biz anneme habersiz bir galaxy y aldık.Bu telefonda Wİ-Fİ var bizde de kablosuz ağ var bağlanıyorum sorun yok.İnternette dolaşıyorum sorun yok Wİ-Fİ açık ve bağlanmış şekilde.İnternetten çıkınca olaylar berbatlaşıyor.Wİ-Fİ ile bağlandıgım halde

İnternet kullanım miktarı:323.32kb
Alınan ücret:0.50tl
Kalan 1,35. yazıyor ama her seferinde ben Wİ-Fİ ile bağlanıyorum ama bunun bir yerini etkinleştirmeyi falanmı unuttum yaptıgım tek şey telefonun üst kısmını aşagı kaydırıp Wİ-Fİ resmine tıkladım ve yeşil yandı bağlandım internete bağlandı ama orası kesin başkada birşey seçmedim.Wİ-Fİ den giriyorum yani ama neden para gidiyor anlayamadım?

----------Eklendi @ 12:48:22 ---------- Yazıldı @ 12:22:38 ----------

Bu bölüme kimse bakmıyor değil mi nerde bu androidçiler symbian konusunda milletemi sataşıyorsunuz ne yapıyorsunuz anlamadım ki :D
 


enaa_881

enaa_881

Üye
kardeş telefonun veri ağını kapatmalısın yüksek ihtimal onu kullanıyor telefon internete girerken
 
serif55

serif55

Üye
Wifi açıkken arada bir bağlantı kopup mobil şebekenin ağına erişebilir, enaa_881 arkadaşında dediği gibi ana ekrana bi widget atıp kolayıkla açıp kapayabilirsiniz mobil ağ ı ;)
 

Criver

Üye
Galaxy'de nasıl olduğunu bilmiyorum ama Monte'de Wi-Fi yi bulduktan sonra bulunan ağa tıklıyorum ordan interneti başlatın butonuna basıyorum.Yani demek istediğim Wi-Fi den bağlandığına emn msn?
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Ayarlar dan bağlantı kablosuz wifi aç.erişim noktalarını kur ve yönet.tarayacaktır.adını bul ağın.şifre gir ve tamam.öyle yapman için ağın kayıtlı olması gerekir.iyi forumlar
 

AliAkturk

Üye
veri ağını kapat kardeşim kullanmadığın zamanlar ;)
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Veri ağını kapat diyosunuzda nasıl kapatacağım :ehe
 
enaa_881

enaa_881

Üye
ayarlar- kablosuz ağ -buranın en altında veri ağı olması lazım onu kapatacaksın
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
galaxy gio da güç tuşuna basınca "dataverbindingstand" diye bi kısım vardı türkçesini bilmiyorum orayı off a getir
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
ayarlar- kablosuz ağ -buranın en altında veri ağı olması lazım onu kapatacaksın
Kardeş senin dediğini yaptım şimdi giremiyordum uzun zamandır bozuldu bilgisayar paket veri dolaşımının yanında tik işareti vardı onu kapadım bakalım olacakmı çok teşekkürler zaman ayırdıgınız için.

----------Eklendi @ 14:32:10 ---------- Yazıldı @ 14:22:38 ----------

Yaptım dediğinizi fakat gene bir sorun ile karşılaştım veri ağı kullanımını etkinleştirin yanındaki tik işaretine tıklıyorum rengı gidiyor gri oluyor kapanıyor yani ama normal geri gelme tuşuna basıyorum tekrar giriyorum oraya kendiliğinden tekrar açılmış yani bir türlü kapanmıyor bu gıcık şey!'?+'!%+^' Ne zaman kapatıp çıksam tekrar girdiğimde açılmış oluyor eksikmi yapıyorum ben bir şeyi anlayamadım ya.
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Evet beyler telefondan 4 TL daha gitti.Ben o tik işaretine tıklıyorum rengi gri oluyor kapanıyor yani.Ama sadece rengi gri oluyor başka birşey çıkmıyor bende geri tuşuna basıyorum tekrar girince bakıyorum ki tekrar açılmış neden böyle yapıyor telefonda sorun falan mı var?
 

mole70

Üye
Evet beyler telefondan 4 TL daha gitti.Ben o tik işaretine tıklıyorum rengi gri oluyor kapanıyor yani.Ama sadece rengi gri oluyor başka birşey çıkmıyor bende geri tuşuna basıyorum tekrar girince bakıyorum ki tekrar açılmış neden böyle yapıyor telefonda sorun falan mı var?
telefonunu kapatıp aç tekrar kapatmayı dene benimde olmuştu bikaç kere telefonu kapatıp açtım düzelmişti
 
lolaman

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Deniyorum İnşallah olur.

----------Eklendi @ 18:13:50 ---------- Yazıldı @ 18:11:04 ----------

Beyler paket veri ağı şu an için kapalı görünüyor telefonu kapadım açtıgımda kapalıydı bakalım kalacakmı böyle bakalım kontör gidecekmi? :) Teşekkürler bu arada ilgilendiğin için...
 
wrghasmtr

wrghasmtr

Üye
Wireless olmadigi ve veri erisiminin kapali oldugu durumlarda cihaz etkinlestirmen icin sana soru sorar ve bu cihaz her internete erismeyi denediginde olur. Sebekeni ara onlar kapatsin kurtul. İleride ihtiyacin olursa acarsin tekrar
 
61semih

61semih

Üye
sadece paket verı yı degıl sadece 2g yıde pasıf senın dıyımınle krı renge getırmelısın ve verı dolasımınıda aynı sekılde pasıf etmelısın
 
telkolikk

telkolikk

Üye
Deniyorum İnşallah olur.

----------Eklendi @ 18:13:50 ---------- Yazıldı @ 18:11:04 ----------

Beyler paket veri ağı şu an için kapalı görünüyor telefonu kapadım açtıgımda kapalıydı bakalım kalacakmı böyle bakalım kontör gidecekmi? :) Teşekkürler bu arada ilgilendiğin için...

düzeldi mi
 
BeatsBox

BeatsBox

Üye
Telefobu.kapama.tusuna bas orda veri agini kapat ar oyqyabas eger ustunde carpi.cikarsa tamamdir
 


Üst Alt