Bi kere toplam değil boş rame bakmak lazım çünkü android sistemi yoran bi işletim sistemi İkincisiyse arkadaş ace2yi yeterli görebilir ona lafım yok ama i4 yetersiz demesi saçma, anladığım kadarıyla oyun ve uygulama için alacak cihazı. Oyun için alınacak cihazın ilk olarak grafik işlemcisine bakılır bunuda öğrenmesi lazım
Kardeşim ben dayanır derken telefonun sağlamlığından bahsetmiyorum arkadasındaki marka desteğinden bahsediyorum. 6300 malzeme kalitesi iyi bir cihaz elime alıp incelemişliğim var biliyorum ama ben yazılım olarak destekten bahsettim orda destek derken.
yalnız arkadaş çok fazla oyun oynamıyorum dedi ... o zaman iphone u eleyelim çünkü iphone ya oyun için alınır ya da gösteriş için ( bana göre ) xperia ların sar ı yüksek ama o ulaşılan en yüksek değer... neredeyse hiç çekmeyen bi yerde wi-fi , bluetooth gibi şeylrin hepsini açarak ulaşılan değer yani o yüzden bi soru olmaz... ace 2 de güzel bi telefon... çok oyun oynamadığından nokia 603 veye 701 de eklenebilir listeye...
800 liraya s2 bulsam sağlam,garantili alırım nasipse de bulmak sıkıntılı gibi geliyor bana.neyse kardeşim iphone meselesini kapatalım.fiyatı beni aşar o kadar.şu an sıralamam şöyle:2.el s2,ace 2,wonder,701 falan işte bütçem hangisine yeterse artık nasipse 2 ay sonra almayı düşünüyorum.neo v yi de arkadaş sar değeri fazla önemli değil demiş de ben yine de korkuyorum ya,kararsız kaldım
Bi kere toplam değil boş rame bakmak lazım çünkü android sistemi yoran bi işletim sistemi İkincisiyse arkadaş ace2yi yeterli görebilir ona lafım yok ama i4 yetersiz demesi saçma, anladığım kadarıyla oyun ve uygulama için alacak cihazı. Oyun için alınacak cihazın ilk olarak grafik işlemcisine bakılır bunuda öğrenmesi lazım