El~PisToLeRo
Üye
Bence de saçmalamış ama dayanıklı telefon, ben rayde ekran çizilmesin diye ekran koruyucu film yapıştırdım mesela go da öyle bir derdin olmayacak.
Bir de Go 2012 serisi acro S ile birlikte çıkmıştı Jelly Bean'i kesin alır diye düşünüyorum. 2011 serisine büyük ihtimalle gelmez -benim düşüncem bu- sony üzerinde çalışıyoruz dedi.
Çözünürlük aynı olsa kesin Go. al derim ama şuan ben de kararsızım.
Rayde gorilla glass yok.
Bence de Arc S'e sola ya da bakabilirisn.
HTC: One X, One S, Amaze 4G (US T-Mobile), Droid Incredible 4G LTE (US Verizon), Droid ERIS (US Verizon), Droid Incredible 2 (US Verizon), Droid Incredible (US Verizon), EVO Design 4G (US Sprint), EVO 4G LTE (US Sprint), EVO 3D, myTouch 4G (US T-Mobile), myTouch 4G Slide (US T-Mobile), Vivid (US AT&T), Desire, Desire HD, Desire Z, Inspire 4G (US AT&T), Sensation, Sensation XL, TITAN, Radar/Radar 4GLenovo: ThinkPad Tablet, ThinkPad X1 Laptop, ThinkPad X220 Tablet (available as an option)
LG: Ally, Arena, Arena TV, Crystal, LG Mini, Maxx, New Chocolate, Nitro™ HD, Optimus 2X (T-Mobile® G2x™ with Google™), Optimus 3D (Thrill™ 4G), Optimus 7, Optimus Black (LG Marquee™), Optimus Mach, Optimus Q, Optimus Z, Spectrum, Viewty Smart, X300
Lumigon: T2
Motorola: ACTV, ADMIRAL, ATRIX 2, ATRIX 4G, BACKFLIP, BRAVO, CHARM, CLIQ, CLIQ 2, CLIQ XT, DEFY, DEFY+, DEVOUR, DEXT, DROID, DROID 2, DROID 2 GLOBAL, DROID 3, DROID BIONIC, DROID PRO, DROID RAZR, DROID RAZR in WHITE, DROID RAZR MAXX, DROID X, DROID X2, FLIPOUT, MOTOROLA i1, MOTOROLA MILESTONE, PHOTON 4G, PRO+, RAZR by Motorola, RAZR MAXX by Motorola, TITANIUM, TRIUMPH, XOOM, XOOM 2, XOOM 2 Media Edition, XPRT, XYBOARD 8.2, XYBOARD 10.1
Motion Computing: F5v, C5v, J3500, CL900
NEC: docomo PRIME series N-02B, MEDIAS N-04C
Nokia: 700, 701, 702T, 801T, 808, Astound (T-Mobile US), C6, C7, E6, E7, Lumia 710, Lumia 800, Lumia 900, N8, N9, Oro, T7-00, X6, X7
Samsung: Behold II, Captivate, Continuum, Corby S3650, Corby W900, Epic 4G, Fascinate, Flight II, Focus, Focus™ Flash (US AT&T), Galaxy A, Galaxy Ace, GALAXY Note, Galaxy S, GALAXY S II, GALAXY SIII, Galaxy S 4G, Galaxy Tab, Galaxy Tab 10.1, Lindy, Mesmerize, Monte, Monte Preston, Omnia HD, Omnia W, S8500 WAVE, Showcase, SUR40, Trance, Transform, Ultra TOUCH S8300, Vibrant, Wave II
SK Telesys: Rain Phone (SK-800), Reaction Phone (SK-S100), W Phone (SK-700)
Sonim: Sonim XP2.10 SPIRIT, Sonim XP3.20 Quest, Sonim XP3 SENTINEL, Sonim XP1300 CORE, Sonim XP1301 CORE NFC, Sonim XP1330 CORE PTT, Sonim XP3300 FORCE, Sonim XP3300 FORCE Z1, Sonim XP3340 SENTINEL
Sony: BRAVIA models – HX900, HX920, HX820, HX850, NX710, NX720
Nerde yazıyor rayde gorilla glass olduğu. Sabahtan beri bakıyorum, göremedim.
Sony: BRAVIA models – HX900, HX920, HX820, HX850, NX710, NX720
| DISPLAY |
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| LED-backlit LCD, capacitive touchscreen, 16M colors |
|---|---|---|
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| 480 x 854 pixels, 3.3 inches (~297 ppi pixel density) | |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| Yes | |
|
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
| Scratch-resistant glass | |
| - Bravia Mobile engine - Touch sensitive controls - Timescape UI |
Xperia go yu biraz biraz araştırdım da bana göre 4 kusurunu farkettim
1)Malum ekran çözünürlüğü
2)Kulaklık girişi yanda olması (kulaklığı takıp tel.i cebine koyması zor olabilir)
3)Sanrım ön kamerası yokmuş
4)Batarya çıkarıp takma olayı yokmuş (Tel.i kullandıkça batarya ömrü azalmazmı ?)
Haklısın. 2dir haklısın. Çok enteresan. Benim ekranımda çok aza böyle çizik bile sayılmayacak şeyler vardı. Güneşin altında inceleyince fark etmiştim. Normalde görünmüyor bile. Ben de bunun üzerine ekrana koruyucu jelatin yapıştırmıştım. Demin bir sitede okudum adamın biri: "Ekranınız çizilmemiştir, ilk jelatinin altında başka bir jelatin daha var çizik ondadır." demiş.
Başka bir yerde "koruyucu bir şey yapıştırmanıza gerek yok" demişler.
O zaman benim ekranımda çizik yok mu? :P
Büyük darbe yok ya sevindim valla... Bir de sana bir şey sorayım: Avatarındaki "Ahmet Kural" mı?
-------------
Neyse konuya dönelim: Ben olsam XperiaGo. almam, arkadaşın da dediği gibi Sola'ya bak. Arc S ile Ray'i de düşün. Aralarından seç.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?