telefon önerirmisiniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

egemen96

Üye
    Konu Sahibi
telefon önerirmisiniz
Herkese selamlar; konuyu erken açtım ama yaza doğru telefon almak istiyom üst limit 600tl ben telefonun her şeyini kullanırım biraz donanım özellikler iyi olsun noki 5800 kullandım 1 yıl sattım şimdi babamın eski c500 ını kullanıyom yetmiyor oyun ve internet açısından yetmiyor lütfen iyi modeller önerin(aklımdakiler:nokia 603 nokia 500 nokia c601 huawei ideos x5)
 

PriZm

Üye
android istiyorsan ideos x5 kesinlikle öneririm.

symbian istiyorsan nokianın 603-700 vs modellerine bakmalısın.

bu arada nokia 500 ü listeden çıkar gpu yok belle gelse dahi telkasma yapar.
 

egemen96

Üye
    Konu Sahibi
4s alcak param yokta huaweide garantide sorun çıkarmı cihaz bozuk çıktı diyelim. Bide hepsiburadadanmı alsam iyi bayidenmi bişey daha noki 603 aspahlt 6 vb oyunları kaldırırmı
 

valent

Üye
701 al derim tasarım ve donanım olarak çok iyi yazılımda belle
 

PriZm

Üye
Edit: pardon huawei ideos x5 ten bahsediyorsun zannettim.
 

egemen96

Üye
    Konu Sahibi
nokia 603,c601 ile x5 iyi ama x5 çin malı bir sorun çıkmaz deme garantide falan t10 ile t20 yi huawei üretiyor ama turkcell destekliyor aracılık yapıyor ama x5 i direk alcaz garantide bişey olmaz deme aslında nokiada finl üretici ama nokia sonuçta
 

PriZm

Üye
KVK garantisi var diye biliyorum.sorun çıkmaz
 
603 al derim symbian istiyosan bu paraya güzel android alınmaz.
 

qsaw

Üye
şu an için söylemek zor çnkü bellenin nasıl olacağına bağlı fakat c6-01 iyidir tek sorunu ekranının küçük olması ve aldıktan sonra ek olarak 50 tl feklan harcama yapman lazım çünkü hafızası yetersiz
 

qsaw

Üye
eğer nokia belle işe yaramazsa nokiadan uzak dur derim ben multimedia ve yapım malzemesi olarak iyi olsada telefonun iç özellelikleri ram i falen çok yetersiz(600tl içim konuşuyorum)
 
yanlışsın o telefonda dandik grafik kartı kullanmazlar çok güzel bi telefon herkesde bu yeni telefonların grafik kartını kötülüyor .
 

egemen96

Üye
    Konu Sahibi
nokia 603 mü iyidir nokia c6 01 mi
 
nokıa dan uzak dur yazık olur parana
 

egemen96

Üye
    Konu Sahibi
ben symbiana bayılıyom bence diğerlerinden farkı yok sorunlar belleyle düzeltildi uygulamaya suç buluyolar ama genelde kullandığımız tüm uygulamalar var(facebook el feneri twitter tv kanalları gazete uygulamaları....) zaten genelde kullandığımız uygulamalar bunlar oyun olarakta androitteki popüler oyunlar var (aspahlt 5 6 spiderman fruit ninja angry bird) flash lite 4 var androitte adobe bence symbian iyi ve hepsiburada.com a gir en çok satılanlar bölümü hep noki 1. Dahil tabi bana sorarsan en iyi işletim sistemi apple derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...