Telefon önerileriniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Telefon önerileriniz
Nokia C6-01 var bende onu satmayı düşünüyorum. Tahminim 450 liraya satarım. Üzerine en fazla 200 lira koyabilirim. Android işletim sistemli ve 1Ghz işlemci hızlı bi telefon almayı düşünüyorum. Var mı bu fiyatlarda telefon modeli. Htc,X-Peria,Samsung olabilir. Şimdiden
 

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Onu belirtmeyi unutmuşum Sıfır alırım ikinci el pek istemem
 

R.A.M

Üye
belki neo v bulabilirsin 650 700 civarı
 
Tepkiler: CABBAR
650 tlye aldığın cihaz c6-01'den pek farklı olmayacak hatta hiç farklı olmayacak c6-01 timde dün 680 tl idi düşün ben maceraya girme derim he 800 tl ve üzeri dersen o fiyatlardaki androidlere bakabilirsin ya da ikinci el bir android bulursan temiz 650 lira daha iyi model yine tamam ama 2. ele bulaşma derim.
 
Tepkiler: CABBAR
motorola atrix var hepsiburada da 670 tl ye satılıyo bi incelemeni öneririm isteklerini fazlasıyla karşılar
 
Tepkiler: CABBAR

kmesne

Üye
Sıfır alıp internetten alırmısın mesela sanalpazar dan falan ama sıfır

- - - Eklendi - - -

Yani Htc One V yada xperia arc olabilir
 
Tepkiler: CABBAR

Placebo-

Üye
Xperia neo v ?
 
Tepkiler: CABBAR

SkyLaBTR

Üye
Galaxy wonder önerebilirim . 700 lira falandi
 
Tepkiler: CABBAR

trollo

Üye
atrix al f/p telefonu tegra 2 var
 
Tepkiler: CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi

Halis 800 olmaz 2.el zaten olmaz. Neo v nasıl sence bilgin var mi ? Sevmiyorum c6-01'i sırf işletim sistemi yüzünden

- - - Eklendi - - -

motorola atrix var hepsiburada da 670 tl ye satılıyo bi incelemeni öneririm isteklerini fazlasıyla karşılar

Bakıyorum hemen
 
Neo v nin piyasada açamadığı oyun yok yeterli bir sebep bence...
 

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Sıfır alıp internetten alırmısın mesela sanalpazar dan falan ama sıfır

- - - Eklendi - - -

Yani Htc One V yada xperia arc olabilir

Internetten almayı düşünüyorum zaten araştırıyorum
 
Halis 800 olmaz 2.el zaten olmaz. Neo v nasıl sence bilgin var mi ? Sevmiyorum c6-01'i sırf işletim sistemi yüzünden

dostum android belleden tabiki güzel ama o fiyattaki değil yani daha iyi birşey alacaksan android al ama o fiyata android alırsan androidide sevmezsin
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
ICS ve sonraki sürümleri görmek istemiyorsan Atrix'den iyisi yok. Ancak ICS ve sonraki sürümleri görmek istersen Neo V al
 

doctorrr

Üye
abi al sende bi' neo v iyidir yani
 

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi


dostum android belleden tabiki güzel ama o fiyattaki değil yani daha iyi birşey alacaksan android al ama o fiyata android alırsan androidide sevmezsin

Halis uygun bi zamanda pmden konuşabilir miyiz?

- - - Eklendi - - -

ICS ve sonraki sürümleri görmek istemiyorsan Atrix'den iyisi yok. Ancak ICS ve sonraki sürümleri görmek istersen Neo V al

Dediklerin hakkında hiçbir fikrim yok be Furkan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...