Öneri Lumia veya Nokia Symbian Telefon Önerisi & Nostalji


ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
Askerdeyken klavyeli Nokia telefon kullandım ve şunu söyleyeyim hiç kullanışlı değildi. İlla dokunmatik Alacam diyorsan da C7 filan bak. N8 in en güzel yanı 12 MP flaşlı kamerası olması ve 15 GB depo hafizasinin olması. Zaten Symbian 3 lü cihazlarin içinde teknik donanım olarak en güçlü telefonlardan biri N8 diğeri de purewiew 808. 100 liradan fazla para verme.
Teşekkür ederim :)
 
Hasand.

Hasand.

Üye
Nokia n8 c7 ben nokia c7 kullaniyorum halen daha ilk aldigim zaman ikinci el aldim kasasi kirik durumdaydi kasasi bataryasini degisitirdim sorunsuz kullaniyorum 2014 gibi almistim bir suru tema oyun paylastim sizlerle
Mesaj birleştirildi:

N8 alma. Bende var. İşletim sistemi çok sorunlu. Symbian 3 lü telefonların ciddi optimizasyon problemleri var. Özellikle oyunlarda takılma ve kasmalar oluyor. Symbian 3 için zaten doğru düzgün uygulama da yok. En fazla bir ay kullanırsın benim gibi sonra yüzüne bile bakmazsın. İnternet konusuda sıkıntı. Opera mobile var ama ondan da fazla birşey bekleme. Zaten yavaş. Son olarak uygulama kurmak için telefonu hacklemen gerekiyor. Ben N8 i zor hackledim. Baya uğraştırıyor.
Kolay bir sekilde norton ile hacklenebilir zaten ofw yerine cfw kullaniyorum gereksiz programlar yok delight veya evols cfwleri harika
Mesaj birleştirildi:

Askerdeyken klavyeli Nokia telefon kullandım ve şunu söyleyeyim hiç kullanışlı değildi. İlla dokunmatik Alacam diyorsan da C7 filan bak. N8 in en güzel yanı 12 MP flaşlı kamerası olması ve 15 GB depo hafizasinin olması. Zaten Symbian 3 lü cihazlarin içinde teknik donanım olarak en güçlü telefonlardan biri N8 diğeri de purewiew 808. 100 liradan fazla para verme.
100liraya bulmasi cok zor zaten tuslu telefoblar bile 100tl den basliyor bu cihazlar tuslu telefonlara bin basar
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: DeV/AsA ve ByEmre221
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Nokia n8 c7 ben nokia c7 kullaniyorum halen daha ilk aldigim zaman ikinci el aldim kasasi kirik durumdaydi kasasi bataryasini degisitirdim sorunsuz kullaniyorum 2014 gibi almistim bir suru tema oyun paylastim sizlerle
Mesaj birleştirildi:


Kolay bir sekilde norton ile hacklenebilir zaten ofw yerine cfw kullaniyorum gereksiz programlar yok delight veya evols cfwleri harika
Mesaj birleştirildi:


100liraya bulmasi cok zor zaten tuslu telefoblar bile 100tl den basliyor bu cihazlar tuslu telefonlara bin basar
Ben 100 liraya aldım. Bu saatten sonra bu telefonlara 100 liradan fazla para verilmez. Doğru düzgün uygulama yok oyunlarda ve sistemde optimizasyon sorunları var. Ben trend micro ile hackledim. Öbürü olmuyor. Trend micro ile hacklerken telefon sürekli kendini resetliyor o yüzden söyledim. Şu anda custom rom kurdum ama memnun kalmadım orjinal firmware dosyalarını da hiçbir yerde bulamadım N8 için. Bir aksilik olmazsa bugün N8 den video cekicem oyunlarin ne kadar takıldığını göstermek için. Birileri senin telefonun bozuk diyordu. Telefonla alakası yok işletim sistemi ve oyunlarda optimizasyon sorunları var. İnanmayan internetten ufak bir araştırma ile görebilirler. Hatta gameloftun forumlarında bile Asphalt 5 in optimizasyon sorunları olduğu konuşulmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221
ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
Ben 100 liraya aldım. Bu saatten sonra bu telefonlara 100 liradan fazla para verilmez. Doğru düzgün uygulama yok oyunlarda ve sistemde optimizasyon sorunları var. Ben trend micro ile hackledim. Öbürü olmuyor. Trend micro ile hacklerken telefon sürekli kendini resetliyor o yüzden söyledim. Şu anda custom rom kurdum ama memnun kalmadım orjinal firmware dosyalarını da hiçbir yerde bulamadım N8 için. Bir aksilik olmazsa bugün N8 den video cekicem oyunlarin ne kadar takıldığını göstermek için. Birileri senin telefonun bozuk diyordu. Telefonla alakası yok işletim sistemi ve oyunlarda optimizasyon sorunları var. İnanmayan internetten ufak bir araştırma ile görebilirler. Hatta gameloftun forumlarında bile Asphalt 5 in optimizasyon sorunları olduğu konuşulmuş.
Video çekersrn buraya bağlantıyı bırakır mısın 😊 Ve evet 100 liraya bulamadım 150 ye bulabildim.
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Video çekersrn buraya bağlantıyı bırakır mısın 😊 Ve evet 100 liraya bulamadım 150 ye bulabildim.
İyice kontrol et. Herşeyi çalıştığından emin ol. Bazıları Symbian diye java telefon satıyorlar. Bizim ülkemizde çoğu insan elindeki telefonun ne olduğunu bile bilmiyorlar.
 
  • Cool
Tepkiler: ByEmre221
ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
İyice kontrol et. Herşeyi çalıştığından emin ol. Bazıları Symbian diye java telefon satıyorlar. Bizim ülkemizde çoğu insan elindeki telefonun ne olduğunu bile bilmiyorlar.
Önceden nokia 500 kullandığım için biliyorum uyarın için sağol 😎
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221
DeV/AsA

DeV/AsA

Üye
Nostalji olması için Lumia model bir telefon ya da nokia symbian işletim sistemli bir telefon almayı düşünüyorum :)
Önerilerinize açığım
Not: Tekrar Nokia 6630 da alabilirim ne dersiniz


Symbian Belle istiyorsan kesinlikle Nokia E7 veya C7 tavsiye ederim.


->
->

Ben ikinci telefon olarak C7 kullanmaya devam ediyorum, telefon tıka basa uygulama ve oyun yüklü ama bana mısın demiyor, Asphalt 6 dahil en ağır oyunları bile inanılmaz akıcı oynayabilirsin.
Av çıkışı ile televizyona da bağlayabilirsin.
OTG desteği sayesinde USB bellek, klavye, mouse takabilirsin.
Radio desteğini geçtim, kısa menzil radyo yayını bile yapabiliyorsun.
NFC de var.
C7'nin diğerlerinden tek eksiği kamerası ama, o eksikliği de estetiğiyle kapatıyor ki bence Nokia'nın gelmiş geçmiş en kibar telefonu.
Zaten telefon ince olsun diye sabit odaklı kamera kullanmışlar, yoksa N8 gibi kalın hantal bir telefon olurdu.

Daha da nostalji istiyorsan yani s60v2 gibi, o vakit 6600 değil de s60v2'nin en üst versiyonu olan s60v2 FP3'lü N70 öneririm.Oynatmadığı oyun yok + N-Gage oyunlarını Nokia N-Gage'den daha akıcı oynatıyor.Doom emulatör bile var.Java'yı söylemiyorum bile.176x208 ekranıyla tam bir Symbian s60v2 telefonu.


->
->
 
Son düzenleme:
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Valla Symbian 3 te HD oyunlarda optimizasyon sorunları var. Hangi model olursa olsun. N8 teki gpu ile c7 deki aynı. Nokia Symbian 3 telefonların hepsinde aynı gpuyu kullandı. Bana senin telefon bozuk diyenler oldu. Custom rom kurulu şu anda ve değişen birşey yok. Akşama video çekip yukledigimde de görürsünüz zaten. C7 de akıcı çalışan bir oyunun N8 de takılarak çalışmasi çok saçma
 
ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle istiyorsan kesinlikle Nokia E7 veya C7 tavsiye ederim.


->
->

Ben ikinci telefon olarak C7 kullanmaya devam ediyorum, telefon tıka basa uygulama ve oyun yüklü ama bana mısın demiyor, Asphalt 6 dahil en ağır oyunları bile inanılmaz akıcı oynayabilirsin.
Av çıkışı ile televizyona da bağlayabilirsin.
OTG desteği sayesinde USB bellek, klavye, mouse takabilirsin.
Radio desteğini geçtim, kısa menzil radyo yayını bile yapabiliyorsun.
NFC de var.
C7'nin diğerlerinden tek eksiği kamerası ama, o eksikliği de estetiğiyle kapatıyor ki bence Nokia'nın gelmiş geçmiş en kibar telefonu.
Zaten telefon ince olsun diye sabit odaklı kamera kullanmışlar, yoksa N8 gibi kalın hantal bir telefon olurdu.

Daha da nostalji istiyorsan yani s60v2 gibi, o vakit 6600 değil de s60v2'nin en üst versiyonu olan s60v2 FP3'lü N70 öneririm.Oynatmadığı oyun yok + N-Gage oyunlarını Nokia N-Gage'den daha akıcı oynatıyor.Doom emulatör bile var.Java'yı söylemiyorum bile.176x208 ekranıyla tam bir Symbian s60v2 telefonu.


->
->
Vay be C7 de o kadar özellik var mı ? C7 daha uygun fiyatlı E7-00 göre. Peki hangisi daha iyidir
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
N8 Symbian 3 lü cihazlar içinde en üst duzey olan cihazdır. HDMI girişi 15 GB depo hafizası 12 MP kamerası vs. filan herşeyi ile çok iyi bir cihaz. Ancak işletim sistemi ve oyunlardaki sorunlar nedeni ile elime bile almıyorum telefonu artık.
 
DeV/AsA

DeV/AsA

Üye
Vay be C7 de o kadar özellik var mı ? C7 daha uygun fiyatlı E7-00 göre. Peki hangisi daha iyidir

Donanım olarak hemen hemen aynı.Cebinde taşıyacaksan kesinlikle C7, ama evde hasret gidereceğim dersen E7. :cool

->
 
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Ram ve gpu lar hepsinde aynı. Sadece bazı özellikler farklı.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221
ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
Peki C7, N8, E7 hangisi :D
Mesaj birleştirildi:

Burada N8 kamera ile diğerlerinden ayrılıyor :)
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Ben sadece N8 kullandığım için diğer cihazlarda durum nasıl bilmiyorum ama bence bir farkı olacağını zannetmiyorum. Çünkü N8 diğer telefonlardan bir tık önde olan bir cihaz. Yukarıda da yazdığım gibi oynadığım oyunlar sadece N8'de kasıp diğer cihazlarda normal çalışıyorsa o zaman büyük sıkıntı var demektir. Bir de N8'lerin iki kronik sorunu varr: birincisi sim kartı girişi bozuluyor -ki benimkinde bozuk benim zaten sim kartlık bir işim yok- ikincisi ise hoparlörlerinin patlaması olayı. Benim bu ikinci N8'im ikisinin de hoparlörü patlak ama ben kulaklıkla bu sorunu halletmiş oluyorum. Sonuç olarak en fazla 150 lira olmak kaydıyla temiz bir Symbian 3 telefon alarak tecrübe edinebilirsin. Uygulama ve oyunlar konusunda da yardımcı olurum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221
ByEmre221

ByEmre221

Üye
    Konu Sahibi
E7-00 Gittigidiyor da 150 lira, letgo da ise C7 90-100 arası alabilirim, N8 ise en az 150 :l ve Lumia 920 180 e buldum. Düşünüyorum ve fiyat araştırmalarına devam ediyorum son durum böyle arkadaşlar :D
Mesaj birleştirildi:

N8 in kamera performansı beni şaşırtıyor

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Son düzenleme:
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
N8 in kamerası zaten çok iyi. Nokia kamera konusunda her zaman çok iyi işler yaptı. Zaten N8 i alanlar bu kamera için alıyorlar. Bugün bile bu telefonun kamerasi iyi iş görüyor ama gerek yok kullanmaya. Daha yeni ve daha iyi telefonlar var
 
  • Beğen
Tepkiler: ByEmre221
DeV/AsA

DeV/AsA

Üye
Nostalji olması için nokia symbian işletim sistemli bir telefon almayı düşünüyorum

dediğin için

çok güzel önermelerde bulundum.
2020 yılında kamerası için bir telefon aradığını bilseydim 808 PureView der konuyu geçerdim.
 

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt