Telefon Önerileri

Fps-1

Üye
    Konu Sahibi
Aldım asha 302 gerçekten cok guzel oyunla pek işim olmaz eskidendı o ama cıkardıgı ses cok hosuma gıttı o kadar yuksek ve o kadar kalıtelıkı galaxy gio'dan cıkan ses sınek vızıltısıymış