PixelWolf
Üye
-
Konu Sahibi
-
laptop ve masaüstü varBilgisayarın varsa telefon al
telefonuma laf yokAce 2 mantıklı olan c5 le ucurum var arasında .d
c5 e laf atmayın o kadar da kötü değil yahu:
2 pcnin varsa tel aldir
telefon aldırcam sana her yere götürüp oynarsın bence tabletten vazgeç ekranı falan da iyi
en çok istediğim şey buydu bak benimle aynı fikirde birini buldumoha 2 tane pc var bide tablet diyosungit hemen telefon aldırt c5 i satma onunlada istediğini yap
telefonumu o kadar kolay bırakamam ben çok anımız var ve o daha hayatında 5 kere yere düştü çok iyi baktım ona ben o kadar kolay bırakamam
ahaha komiksin bilgisayarlarımız süper DELL laptop ve 2006 da aldığımız emektar masaüstümüüüz2 pcnin varsa tel aldir yada pc ler iyi degilse pcleride sat ustune parayida koy son teknoloji pc topla 10 sene kullan 2013 de saglam oyunlar cikacak pisman olursun en onemli gta5 cikacak
ahaha komiksin bilgisayarlarımız süper DELL laptop ve 2006 da aldığımız emektar masaüstümüüüz
- - - Eklendi - - -
ahaha C5-00 larımız süperarka kapak ta 3. kez yere düştüğünde oturmamaya başladı aynen
abi sana oynatmam ben onupc ler onun değil ortak laptopu üzerime alamadımsen ne zaman alcan telefonu yarın alda hill climb atalım
mmmm
tablet al o zaman android oyun oynarsin en azindab
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?