Telefon Tavsiyesi Telefon mu Tablet mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon mu Tablet mi?
NE OLUR OKUMAKTAN ÜŞENMEYİN! ÇOK ÖNEMLİ!

Benim Nokia C5-00 telefonumu 2011 Mayıs'ta almıştık. Ama ben alır almaz açıkçası biraz pişman olmuştum.Telefonlar hakkında pek bir şey bilmiyordum. Ben de dokunmatikleri kırarım kesin diye tuşlu aldım. Ama herkes dokunmatikle gezerken ben sadece izledim. Sonra bu yarıyıl sonunda kendi paramla tablet almaya, yazın da babama telefon aldırmaya karar verdim. Yazdan beri telefon ve tablet araştırıyordum. Tablet olarak İpad Mini'ye, telefon olarak Samsung Galaxy Ace 2'ye karar verdim. Sonra babam ikisini de alırız dedi ama ben maddi durumu sıkıntıya sokmak istemiyordum. Sonra bugün eve geldiğimde abim ve babam bana tablet ve telefonun aynı görevleri gördüklerini söylediler. Yani ya tablet ya telefon dediler. Tablet alırsam dokunmatik telefon taaa 2-3 sene sonra alınır. Ama telefon alırsam daha 2 yeri çizilmiş telefonuma yazık olur. Babam telefonu baharda alırız dedi. Ama ben ŞİMDİ istiyorum. Ailem telefonumu 2. elden satmayı planlıyor. Ama ben onu da oyun oynamak için kullanmak istiyorum. SİZCE NE YAPMALIYIM?

 

MaxipmaN

Üye
hala öğretemedim sana ace2 alırsan c5 teki taş devri oyunları ne yapıcan sen bi ace2 de oyna bakalım noluyo
 
    Konu Sahibi
ne yani c5 i de seviyorum ben ilk telefonumu satmam ben! seviyorum onu! hem hemen telefon almak hiç hoş bir fikir gibi gelmiyor bana!
 

CouTFeeL

Üye
Bilgisayarın varsa telefon al
 
Tepkiler: kedi006 ve MaxipmaN

hlldll

Üye
Ace 2 mantıklı olan c5 le ucurum var arasında .d
 

MaxipmaN

Üye
telefon aldırcam sana her yere götürüp oynarsın bence tabletten vazgeç ekranı falan da iyi
 

WaLLcoT

Üye
c5 e laf atmayın o kadar da kötü değil yahu bence de bilgisayarın varsa telefon al
 
Tepkiler: kedi006

Samet.25

2 pcnin varsa tel aldir yada pc ler iyi degilse pcleride sat ustune parayida koy son teknoloji pc topla 10 sene kullan 2013 de saglam oyunlar cikacak pisman olursun en onemli gta5 cikacak
 

CouTFeeL

Üye
oha 2 tane pc var bide tablet diyosun git hemen telefon aldırt c5 i satma onunlada istediğini yap
 
Tepkiler: kedi006
    Konu Sahibi
telefon aldırcam sana her yere götürüp oynarsın bence tabletten vazgeç ekranı falan da iyi
şok yaşadım sen söyleyince ne kadar ikilemdeyim bir bilseeeen

- - - Eklendi - - -

oha 2 tane pc var bide tablet diyosun git hemen telefon aldırt c5 i satma onunlada istediğini yap
en çok istediğim şey buydu bak benimle aynı fikirde birini buldum bunu çok düşünüyorum ben
 

WaLLcoT

Üye
telefonumu o kadar kolay bırakamam ben çok anımız var ve o daha hayatında 5 kere yere düştü çok iyi baktım ona ben o kadar kolay bırakamam

Dün benim c5 `e uçan tekme attım hafıza kartı yuvasının kapağı kırıldı ve artık arka kapakta tam oturmuyor
 
Tepkiler: kedi006

MaxipmaN

Üye
pc ler onun değil ortak laptopu üzerime alamadım sen ne zaman alcan telefonu yarın alda hill climb atalım
 
Tepkiler: kedi006
    Konu Sahibi
2 pcnin varsa tel aldir yada pc ler iyi degilse pcleride sat ustune parayida koy son teknoloji pc topla 10 sene kullan 2013 de saglam oyunlar cikacak pisman olursun en onemli gta5 cikacak
ahaha komiksin bilgisayarlarımız süper DELL laptop ve 2006 da aldığımız emektar masaüstümüüüz

- - - Eklendi - - -

ahaha C5-00 larımız süper arka kapak ta 3. kez yere düştüğünde oturmamaya başladı aynen
 

Samet.25


tablet al o zaman android oyun oynarsin en azindab
 

CouTFeeL

Üye
bizde 2004 te aldık toplama pc masaüstü hayla onunlayız aynı odada kalıyoruz
 
Tepkiler: kedi006

MaxipmaN

Üye
1. pc 2005 te alındı ama içi 2011 de komple değişti hd3650 yeni monitörle birlikte daha da kasmaya başladı nesi süper
 
Tepkiler: kedi006
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...