Telefon Kulaklığı Önerisi

    Konu Sahibi
Telefon Kulaklığı Önerisi
Arkadaşlar bütçem 40-50 TL
Bu meblayı geçmeyecek şekilde önerebileceğiniz kulaklık varmı.Kendim şu LG Quadbeat 2 kulaklık kullanıyorum memlunum aslında ama artık kulaklık kendi kendine dış kablo korumasını sıyırmaya başladı kablolar yavaş yavaş dışarı çıkmaya başladı.Sizce yeni bi Quadbeat kulaklık ile devammı edeyim yoksa daha iyi ses veren bi kulaklık varmı önerilerinizi bekliyorum
 
Sony'nin güzel kulaklıkları var onlara bak derim kulaklık almak istiyorsan ama lg quadbeat 2 güzel bir kulaklık.
 
    Konu Sahibi
frisby çok iyi değil ya tangır tumgur teneke gibi ses çkarıyo kulaklıkları

Aliexpressten Xiaomi Piston 3 mü alsam acaba 22$ dolar(57 Tl) kargoda bedava sadece 10-15 gün beklerim ???
 

avast

Üye
She3500 yada onun mikrofonlusuna bakabilirsin ucuz istiyorsan obur turlu creative ep630 yada senheisser cx200