telefon kapanıp açılıyor !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
pro_

pro_

Üye
    Konu Sahibi
telefon kapanıp açılıyor !!!
arkadaşlar 6300 kullanıcısıyım.telefon durmadan kapanıp açılıyor ne yapacağım ???:hmmm

--------------- Ekleme ---------------

valla çok acil yardım edin lütfenn
 


u_cosar

u_cosar

Üye
Yazılımsal bir sorun olabilir ben 6288 kullanıcısıyım telefonum açılıp kapanıyordu (reset) tekrar yazılım yükledim düzeldi
 
pro_

pro_

Üye
    Konu Sahibi
ben yazılım bile yükleyemiyorum hemen kapnıyor ne yapacam bi yardımcı olur musun ?
 
u_cosar

u_cosar

Üye
Eğer halen garantisi devam ediyor ise teknik servis noktalarına başvur.(genpa-kvk) gibi.
Birde hattını çıkar hafıza kartını çıkar tekrar çalıştır
 
pro_

pro_

Üye
    Konu Sahibi
garanti bitti.hafıza kartını hattı çıkarıp yaptım bi değişiklik yok başka ne yapmalıyım
 
hasü42

hasü42

Üye
merhaba kardeş bende 6300 kullanıcısıyım 1 ay önce benimde başıma geldi aynı sorun ama garantisi vardı . Sen o telefonu kendi imkanlarınla düzeltemezsin güvenilir bir yere ver sen o telefonu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt