kesasd
Üye
Nokia'nın suya düşen telefonlar için yayınladığı bir resmi arşivlemiştim. Umarım işini görür.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
Nokia'nın suya düşen telefonlar için yayınladığı bir resmi arşivlemiştim. Umarım işini görür.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Nokia'nın suya düşen telefonlar için yayınladığı bir resmi arşivlemiştim. Umarım işini görür.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
3 gün minimum kapalı kalsın. Pirinç nemi çeker.Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim Şu an Pirinç Kabında ne zaman açıp deneyebilirm acaba ? bugün açsam mı ?
Eşimde 920 var, geçen ay bizim sıpa atmış temizlik kovasının içine, eşim kovayı boşaltırken farketmiş, yaklaşık 10 dk suda kalmış telefon. Hemen kapttırdım, eve gelince içini açtım fönü makinasıyla kuruttum, geri topladım, hala gayet güzel çalışıyor.
Miliiet fön makinası zarar verir filan demişte alakası yok hiç bişey olmaz, arada kalacak nem zaten havada her daim mevcut.
bide batarya oksitlenmesin diye sıvıyla sildirdik telefoncu açabilseydi o sıvıdan her tarafına sürerdik ama ben açtığım için fazla açamadım çünkü içinde ekranı tutan vs flex benzeri şeyler vardı telefon dilaverin diye ellemedim keşke benim tel düşeydi de seninki düşmeseydi
yanlış fön tutunca sular hepsi çıktı sıcak olması zarar ama yapcak bş yok on kere telefon düşürmedik tecrübesizlik![]()
