Telefon battı

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Tamam konularıma mesaj yazmazsan sevinirim
 

NEXUS

Üye
O kadar yıl bütün insanlar boşuna Symbian kullanmış demek ki neden android çıkmamışki o zamanlar(!)

Haber - Nokia-symbian neden öldü | Sayfa 5 - MaxiCep
Burda symbiana amacım laf etmek değil ama symbianı bende kullandım son sürümünü ama hiç sevmedim , aradığım uygulama yok , tamam telefon kasmıyor falan ama doğru düzgün uygulaması yok birde androidde kasmıyor bilgilendirme.
Son Olarak Andoid Çıktıktan Sonra Symbian Pazar Payında Geriledi Symbian yaz sonra wikipedia'dan oku
son olarak Burdaki Asıl Amacım Symbiana Gitmek Değildi. Bilgilendirme Olsun.
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Tamam dediğim gibi konularıma mesaj atmazsan sevinirim
 

NEXUS

Üye
Tamam dediğim gibi konularıma mesaj atmazsan sevinirim
Bi İşletim Sistemi İçin Böyle Yapıyorsan Sende Benim Konularıma Mesaj Atmassan Sevinirim Lütfen Profilime Girip Beni Engelle Bende Seni Engelkliycem Çünkü
 

NEXUS

Üye
0MG90 Wikipedia'dan Alıntı:
Symbian, geçmişte oldukça popülerdi ve oldukça büyük bir pazar payına sahipti. Bunun nedeni ise, karşısında yeteri kadar gelişmiş rakibinin bulunmamasıdır. Ancak, 2008 yılı ve sonrasında Symbian pazar payını kaybetmeye başlamış ve yerini Android işletim sistemine kaptırmıştır. Symbian yerine Android akıllı telefonlarının tercih edilmesinin nedenleri şu şekilde sıralanabilir:

  • Dokunmatik arayüzün, tuşlu arayüz kadar kullanışlı geliştirilememesi,
  • Yeni uygulamalara ve teknolojilere uygun akıllı telefonlarda kullanılmaması,
  • Gelişmiş akıllı telefonlarda kullanılmaması sebebiyle; oldukça gelişmiş akıllı telefonlarda kullanılan Android için uygulamaların hazırlanması
Symbian akıllı telefonların çabucak ününü kaybetmesine neden olmuştur.
 
Olayı büyütmeyin gençler. Yoksa tek ıslığımla kara ambar symbiancılar derneği üyelerini buraya yığmam bir olur. O kadar...
 
Tepkiler: abandonware ve İhtiyar007
bir tane ipod alıp yanına basit tuşlu bir telefon alabilirsin, o da fena bir fikir değil. Whatapp'ı kullanamayacaksın tabi onuda unutma (jailbreak ile ipodda kullanabilirsin belki bilemeyecem)nexus'da fena fikir değil, bu arada
 
Tepkiler: Burak Altun
Gm ye para vermem ben
Lg, htc, sony bu markalardan birini artık
Sony Xperia Z1 Compact
2008'den Sonra Symbian Devri Geçti bunu nokia bile anladı wp8'e geti
Nokia bildiğim kadarıyla son zamanlarında batış dönemlerini yaşıyordu, microsoft ile görüşmeler yapılıordu falan w8 için ama nokia bayağı kabul etmedi sadece w8 li cihazlar çıkarmaya başladı. En sonunda direnemeyince microsofta satıldı. Benim bildiğim böyle geçmişti NOKIA resmn w8 e doğru mu @0MG90 Emin değilim ama böyyle bir hikayesi vardı diye hatırlıyorum gibi.
 
Batış felan hikaye elopun planı
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
bir tane ipod alıp yanına basit tuşlu bir telefon alabilirsin, o da fena bir fikir değil. Whatapp'ı kullanamayacaksın tabi onuda unutma (jailbreak ile ipodda kullanabilirsin belki bilemeyecem)nexus'da fena fikir değil, bu arada
onu çok düşündüm gerçekten iPod Touch'a fena taktım bi aralar 6. neslin çıkmasını bekliyorum onu alıcam büyük ihtimalle taksitle Z1 Compact çok pahalı geldi 1500 olsaydı alırdım ama 2000 olmaz
 
onu çok düşündüm gerçekten iPod Touch'a fena taktım bi aralar 6. neslin çıkmasını bekliyorum onu alıcam büyük ihtimalle taksitle
Z1 Compact çok pahalı geldi 1500 olsaydı alırdım ama 2000 olmaz
İlk fiyatı 1500 dü
 

kemsaf

Üye
onu çok düşündüm gerçekten iPod Touch'a fena taktım bi aralar 6. neslin çıkmasını bekliyorum onu alıcam büyük ihtimalle taksitle
Z1 Compact çok pahalı geldi 1500 olsaydı alırdım ama 2000 olmaz
General mobile elite al